Ørepropper af silikone
Fra : Heidi

Dato : 26-09-03 13:59

Engang for snart længe siden spurgte jeg her i gruppen
(tror jeg nok) om råd angående ørepropper, og fik bla.
forslaget at købe nogen hos Matas af silikone (har en
højtsnorkende kæreste, så dem af skum virker ikke helt
godt nok).

Det er også gået fint, indtil de sidste 2-3 par jeg har købt.
Det er som om "konsistensen" er blevet blødere, så man
ikke så nemt kan proppe dem langt nok ind i øret, og
nu er det to gange sket, at der er gået et lille stykke af,
som så har siddet fast inde i øret.

Første gang lykkedes det mig at få det ud med en
lillefingernegl, men i nat skete det igen, og det var
umuligt at få fat i med en negl.

Heldigvis havde jeg sådan en skylle-pumpe-dims
liggende, fra en gang hvor jeg fik skyllet øret ud hos
lægen, og derefter købte en pumpe + noget
"blødgørende" på apoteket, og til sidst lykkedes
det også at få stumpen skyllet ud.

Men - nu kunne jeg så godt tænke mig at vide, om der
ikke findes silikone andre steder man kunne få fat i,
og som evt. er mindre blødt end det ørepropperne
laves af?

Er der i øvrigt andre der har oplevet at propperne er
blevet anderledes i konsistensen?

--
Mvh. Heidi
Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 01-10-03 12:45

On Fri, 26 Sep 2003 14:59:15 +0200, "Heidi" <xNOSPAMx@fjomp.com>
wrotd:

> [...]
>og som evt. er mindre blødt end det ørepropperne
>laves af?
>
>Er der i øvrigt andre der har oplevet at propperne er

Prøv at lade ham få dem op i næsen det kan godt være at det lyder
sjovt , men hvis han snorker igennem/pga næsen så vil det hjælpe hvis
han kan holde ud at sove med åben mund , så vil der være total
stilhed, og han må ikke grine for så popper de ud i luften med
raketfart bare et lille tip

og snak med nogen på et værksted, hvor der er larm, dem som er
indkøbere, der er flere forskellige øreproppemærker, og kvaliteter.

Tilbyd aldrig en kat mad.....BRUG den som mad til din hund
http://home13.inet.tele.dk/kattehad/forhtml.htm