Sende i Mail
Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 26-09-03 07:35

Hej!

Er det bare mig eller er der også andre der ikke kan sende post i Mail
efter at i har opdateret til OS X 10.2.8 ???

Venligst
Henry Lerche Madsen

Fra : Martin Petersen

Dato : 26-09-03 11:22

Henry Lerche Madsen <lerchefjerndette@aarstiden.dk> wrote:

> [...]
>
> Er det bare mig eller er der også andre der ikke kan sende post i Mail
> efter at i har opdateret til OS X 10.2.8 ???

Det er vist bare dig!
(Øh, fik du nogen fejlmelding?)

martinP

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 26-09-03 23:17

Martin Petersen wrote:

> Det er vist bare dig!
> (Øh, fik du nogen fejlmelding?)

Ja følgende:

Serveren "smtp.mail.dk" til udgående post kunne ikke levere denne besked
Bekræft, at du har skrevet den rigtige adresse i beskeden. Kontroller
dine SMTP-serverindstillinger i Mail, og bed systemadministratoren om at
godkende eventuelle

SLUT

Fra : Martin Petersen

Dato : 27-09-03 06:40

> [...]

> Bekræft, at du har skrevet den rigtige adresse i beskeden. Kontroller
> dine SMTP-serverindstillinger i Mail, og bed systemadministratoren om at

Tja, hvis du HAR checket SMTP-serverindstillingerne, kan det jo være en
fejl hos udbyderen. Jeg har et par gange fået denne melding - én gang
hjalp det simpelthen at sende igen, så gik den glat igennem. En anden
gang var der vist et eller andet med teledk's server.
v.h
MartinP

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 27-09-03 08:39

Martin Petersen wrote:

> Tja, hvis du HAR checket SMTP-serverindstillingerne, kan det jo være en
> fejl hos udbyderen.

Det er der noget der tyder på at det har været, jeg kan her til morgen
igen sende mail og har intet ændret ???

Henry Lerche Madsen

Fra : Hans Jørgen Hvid

Dato : 27-09-03 09:48

Henry Lerche Madsen <lerchefjerndette@aarstiden.dk> wrote:

> Det er der noget der tyder på at det har været, jeg kan her til morgen
> igen sende mail og har intet ændret ???
>

> Henry Lerche Madsen

Jeg har gennem længere tid haft problemer med udgående mail. Brugte
engang en times tid på at snakke med en teliamedarbejder uden at finde
ud af noget som helst. Jeg får næsten altid samme besked som du, men i
løbet af et døgn er mailen pludselig sendt. Telia påstår at fejlen er på
min computer, men jeg tror nærmere det er på serveren. Det er iøvrigt
det samme uanset om jeg bruger det ene eller det andet mailprogram.

Hans Jørgen Hvid