Print til kant?
Fra : Morten Lind

Dato : 25-09-03 12:05

Øhh hej.og undskyld forstyrrelsen

Er der én, der gider ruske mine tilbageblevne hjerneceller - der er 4 -
sammen?

Jeg kan ikke huske, hvordan jeg får LW12/640PS til at printe til kant -
hvis den da overhovedet kan det?

Dét ka´ jeg nemlig heller ikke huske)))

På forhånd tak,
Morten

--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 25-09-03 13:07

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> [...]
> sammen?
>
> Jeg kan ikke huske, hvordan jeg får LW12/640PS til at printe til kant -

Det ka den ikke.
Min 16/600 kan hvert fald ikke, så mon det samme gælder 12/640.

> Dét ka´ jeg nemlig heller ikke huske)))

Hvorfor er du aldrig på iChat!
Der er svarene hurtige. Nogle gange, anyway.

/Preben
--
Preben Bødker Nielsen

Fra : Morten Lind

Dato : 25-09-03 13:28

> Det ka den ikke.
> Min 16/600 kan hvert fald ikke, så mon det samme gælder 12/640.

> Hvorfor er du aldrig på iChat!
> Der er svarene hurtige. Nogle gange, anyway.
>
> /Preben

Hæ, hæ....Hej Preben

Tænkte nok, det var dig, der ville svare.......og jeg havde nok en
mistanke om, at det var printeren - jeg lader det ligge, tak........

Tjah........Jesper punker mig også hele tiden, men helt ærligt - jeg
finder iChat forvirrende, rodet, ustruktureret og irriterende - og ikke
mindst tidskrævende.

Sååeeeee............derfor)))

Men jeg er da klar over, at I næsten alle er tumlet over i iChat, men så
må jeg jo klare mig selv - med lidt hjælp fra dig, he, he

Er der stadig lunt på terassen?

Hej fra
Morten
--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 25-09-03 19:39

> [...]

> Tjah........Jesper punker mig også hele tiden, men helt ærligt - jeg
> finder iChat forvirrende, rodet, ustruktureret og irriterende - og ikke

Du tænker på multichatsne.
Man kan jo kommunikere direkte også.

> Sååeeeee............derfor)))
>
> Men jeg er da klar over, at I næsten alle er tumlet over i iChat, men så
> må jeg jo klare mig selv - med lidt hjælp fra dig, he, he

Tror ikke det æder noget herfra. Måske er det modsatte tilfældet. Vi har
fortalt flere om news, dk.edb.mac (og suppen

> Er der stadig lunt på terassen?

Hynderne ligger da der endnu

/Preben
--