Mac OS X 10.2.8 Achtung!
Fra : David Blangstrup

Dato : 24-09-03 08:41

Da jeg kører Mac OS X Server, har jeg indstillet Evergy Saver til
'never' at putte min iMac til 'sleep' og det var netop denne
indstilling, der fik den til konstant at gå i en dødelig søvn, hvorfra
jeg kun kunne reboote - efter at have kørt Mac OS X 10.2.8 Server
update! Sætter jeg den til 'go to sleep' efter 2 timer fx i Energy
Saver, er der intet i vejen. Har skrevet til Apple og MacFixit.

Da både den 'normale' og server 10.2.8 updaten har mange ting tilfælles,
syntes jeg lige jeg ville skrive det her.

--
David Blangstrup
Læs Illustreret Tidende på

Fra : Jacob Toxwenius

Dato : 24-09-03 14:04

In article <1g1satj.sne7811poofnkN%firstname@home.lastname.dk>,
firstname@home.lastname.dk (David Blangstrup) wrote:

> Da jeg kører Mac OS X Server, har jeg indstillet Evergy Saver til
> 'never' at putte min iMac til 'sleep' og det var netop denne
> indstilling, der fik den til konstant at gå i en dødelig søvn,

Jeg har aldrig hørt om det der 'Evergy', men specialindstillingen
'never' i 'evergy' Saver giver nok noget hen i retning af:
"Never Ever, Evergy. Not no way, shall this OS from this day forth and
from the deepest pit of deepest hell, to the horizon there yonder, not
no more, awaken from deep sleep without not having sleep glue in them
beautiful maiden eyes, not no way, not no how or why!"

....Ahh, jeg har det meget bedre nu :)
-Jeg er ked af at jeg ikke havde svaret på problemet :I

Cheers
TXW

--
ACHTUNG! ALLES LOOKENSPEEPERS! Das computermachine ist nicht fuer
gefingerpoken und mittengrabben. Ist easy schnappen der springenwerk,

Fra : David Blangstrup

Dato : 24-09-03 17:54

Jacob Toxwenius <canis_vulpes@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
> ...Ahh, jeg har det meget bedre nu :)
> -Jeg er ked af at jeg ikke havde svaret på problemet :I

*LOL* Energy Saver - det er i system preferences, en pære (på
pæredansk).

--
David Blangstrup
Læs Illustreret Tidende på