Sh-2.05a# .... #€%&!!€##%
Fra : Esben rasmussen

Dato : 23-09-03 08:46

Hej

Jeg har prøvet at installere 10.2 på en iBook (ice).
Det vil den også gerne indtil den genstarter - så staller den lige efter den
starter virtual memory ( når jeg starter i verbose ) så kommer der en (
hedder det ) prompt : sh-2.05a#

Fuldstændigt kryptisk - for mig ihvertfald ... Er der nogen der kan snakke
uniksksk som ved bedre ?

Esben

Fra : Jonas Voss

Dato : 23-09-03 11:16

Esben rasmussen wrote:

> [...]
> starter virtual memory ( når jeg starter i verbose ) så kommer der en (

Nogen fejlbeskeder af nogen art, skriver den noget efter den er
stallet ved virtual memory?

No trees were killed in the sending of this message. However,

Fra : Esben rasmussen

Dato : 23-09-03 14:10

On 23/09/03 12:15, in article m3j541-rg.ln1@hexley.verture.net, "Jonas Voss"
<voss@null.dk> wrote:

> Nogen fejlbeskeder af nogen art, skriver den noget efter den er
> stallet ved virtual memory?
Nej det syntes jeg også var underligt ... Men nu har jeg fået den op at køre
.... Jeg prøvede med en fuld 10.2 installation og det virkede : )

Ellers tak for hjælpen ...

esben

Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 23-09-03 19:21

Hejsa

Esben rasmussen <esbenr@tdcadsl.dk> wrote:

> starter virtual memory ( når jeg starter i verbose ) så kommer der en (
> hedder det ) prompt : sh-2.05a#

Det hedder en promt, ja, og den fortæller dig, at det er programmet sh
(sikkert shell) i version 2.05a

> Fuldstændigt kryptisk - for mig ihvertfald ... Er der nogen der kan snakke
> uniksksk som ved bedre ?

Så meget kunne jeg hjælpe, desværre ikke mere

/Seb

> Esben

DK-8220 Brabrand - +45 86 25 10 50

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 23-09-03 21:07

Sebastian Adorján Dyhr <sadyhr@mail.tele.dk> wrote:

> Det hedder en promt, ja,

Kære Seb
Når man skal korrekse/hjælpe andre med at stave, så skal man være
_meget_ sikker
Undskyld, men jeg kunne ikke lade være med list venskabeligt drilleri

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen