10.2.8 til nedlastning...
Fra : Jonas Voss

Dato : 22-09-03 22:12

.... via software update.

» I am your friendly sig-monster «

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 22-09-03 22:51

Jonas Voss <voss@null.dk> wrote:

> ... via software update.

Der er gået en smule ged i mine ikoner efter opdateringen. QuickTime
film har f.eks. ingen ikoner mere...

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 22-09-03 22:58

René Frej Nielsen <spam02@tdcadsl.dk> wrote:

> Der er gået en smule ged i mine ikoner efter opdateringen. QuickTime
> film har f.eks. ingen ikoner mere...

Nå, efter endnu en genstart kom det hele tilbage... mystisk.

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 23-09-03 19:20

René Frej Nielsen <spam02@tdcadsl.dk> wrote:

> Der er gået en smule ged i mine ikoner efter opdateringen. QuickTime
> film har f.eks. ingen ikoner mere...

Her gik det fint - måtte dog vente på at få strømmen tilbage (kom her
uden for Vordingborg kl 1905)

venlig hilsen

Martin

--and don't forget to boogie

Fra : David Blangstrup

Dato : 23-09-03 20:30

Martin Ammentorp <martin@xyzammentorp.org> wrote:

> Her gik det fint - måtte dog vente på at få strømmen tilbage (kom her
> uden for Vordingborg kl 1905)
>
> venlig hilsen
>
> Martin

Min går i sort skærm når jeg klikker på forskellige ting. Har nu smidt
Magic Menu enabler i /library/managers ud, og foreløbig ser det ud til
at gå... kom desværre til at drøne min Mysql, da DiskWarrior sagde, at
der var forskel i antallet af filer i det gamle og nye system - jeg gik
bare videre. Argh! Sikke en lorte update! Og jeg aner ikke hvordan jeg
får den tilbage. Jeg tror i det mindste, det er det, der er sket, for
CocoaMysql vil ikke forbinde, og der er ingen indlæg på min blog.

--
David Blangstrup
Læs Illustreret Tidende på

Fra : David Blangstrup

Dato : 23-09-03 20:40

David Blangstrup <firstname@home.lastname.dk> wrote:

> [...]
> får den tilbage. Jeg tror i det mindste, det er det, der er sket, for
> CocoaMysql vil ikke forbinde, og der er ingen indlæg på min blog.

Pyyyyyyyyyh... det var bare min Mysql server, der skulle genstartes. Jeg
ved ikke, om det er mig, men jeg smed SILK pref pane ud, og alligevel
står AppleWorks skriften i rigtig quartz nu. Er det den nye update der
gør det? Eller er jeg gået completely bonkers?

--
David Blangstrup
Læs Illustreret Tidende på