spot i bil
Fra : Martin Helsted

Dato : 22-09-03 16:53

hej gruppe

det drejer sig om almindelige 12v halogen spot 5 / 10w kan man bruge em i en
almindelige bil?
skal man tage højde for nget specielt eller er det bare at sætte dem til

mvh martin

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 22-09-03 19:13

Martin Helsted wrote:
> [...]
> almindelige bil?
> skal man tage højde for nget specielt eller er det bare at sætte dem til

Du vil ret sikkert få flere kvalificerede bud ved at spørge i gruppen
dk.fritid.bil.

Og måske "møde" ligesindede".!

Oversigt over dk-grupper kan ses her: www.usenet.dk

Mvh. Jørgen

Fra : //zigge

Dato : 22-09-03 19:23

"Martin Helsted" <Helsted@andersen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> skal man tage højde for nget specielt eller er det bare at sætte dem til

Hvis du ønsker at montere ekstra spots i bilen, skal du nok lige tænke lidt
over hvor varmt det bliver. Men hvis du vil udskifte f.eks. loftslyset med
en 5-10W stiftpære kan jeg ikke se at der skulle blive problemer såfremt det
er den samme effekt som de originale pære.

Mvh
//zigge