Macsoup på PC
Fra : Franz Berliner

Dato : 22-09-03 16:29

Nej det findes ikke!

Men hvad er det tætteste man kommer på. Dvs. en eller anden klient til
Windows med en fornuftig visuel trådning af artikler.

Jeg spørger her fordi de fleste PC brugere sikkert ikke aner hvad jeg
taler om eller hvorfor jeg dog ville have en grafisk repræsentation af
trådene.

Jeg sidder på en PC noget af dagen og MacSoup er faktisk det program jeg
savner allermest.

--
Franz : http://www.berliner.dk

Fra : Jonas Voss

Dato : 22-09-03 22:00

Franz Berliner wrote:

> Men hvad er det tætteste man kommer på. Dvs. en eller anden klient til
> Windows med en fornuftig visuel trådning af artikler.

Jeg ved mange sværger til Forte Agent og XNews, men jeg ved ikke om de
har den grafiske præsentation af trådene som MacSOUP.

   The sooner you fall behind,
   the more time you'll have to catch up. -- Steven Wright

Fra : Christian Bech

Dato : 23-09-03 18:21

On Mon, 22 Sep 2003 23:00:17 +0200, Jonas Voss <voss@null.dk> skrev:

>Jeg ved mange sværger til Forte Agent og XNews, men jeg ved ikke om de
>har den grafiske præsentation af trådene som MacSOUP.

Det har de ikke, men jeg har da levet med Forte Agent i de par år,
mens jeg var udstationeret. Hvis man har den fulde version er den
tålelig.

--
Christian

Fra : Franz Berliner

Dato : 24-09-03 16:39

Christian Bech <christian.bech@mail.tele.dk> wrote:

> Det har de ikke, men jeg har da levet med Forte Agent i de par år,
> mens jeg var udstationeret. Hvis man har den fulde version er den
> tålelig.

ok, det må jeg prøve så. I øjeblikket har jeg en iBook stående ved siden
af PC'en udelukkende til at tjekke news på

--
Franz : http://www.berliner.dk