Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hjemmeside opdatering
Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 21-09-03 18:51

Hej

Så har jeg endnu engang opdateret min hjemmeside, jeg har ændret layoutet
(det er mørkt, men hyggeligt), jeg har lavet mine gallerier i PhotoShop, og
jeg har scannet nogle nye billeder ind med min nye scanner (en Microtek
FilmScan 2700), de er i galleriet "koncert"

http://home20.inet.tele.dk/reneernstnielsen/

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 22-09-03 09:03

Hej allesammen

Jeg må hellere også lige skrive, at jeg MEGET gerne vil have kommentarer til
både hjemmesiden og billederne derpå...

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : Peter_Gimm

Dato : 22-09-03 12:28

"René Ernst Nielsen" skrev d. 21-09-03 18:51 dette indlæg :
> [...]
> jeg har scannet nogle nye billeder ind med min nye scanner (en
Microtek
> FilmScan 2700), de er i galleriet "koncert"

Meget sjov hjemmeside... lige for at være nysgerrig. Er det en god
dias/negativ scanner ?

http://www.kandu.dk/

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 22-09-03 14:14

Hej

Jeg er meget godt tilfreds med scanneren, jeg har fået lavet billeder i
20x30 ud fra en alm. negativ scanning, og det ser faktisk meget ok ud...

Jeg synes man får meget for pengene (2250 kr hos www.billigefilm.dk)

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen