Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ny fotoside opdateret
Fra : Klaus Madsen

Dato : 20-09-03 12:38

Så er min nye fotoside opdateret med mange nye billeder.
Lad mig høre hvad I mener.

Mvh. Klaus

Fra : Peter Loumann

Dato : 20-09-03 12:49

On Sat, 20 Sep 2003 13:37:35 +0200, "Klaus Madsen" <info@grafreaks.dx>
wrote:

>Så er min nye fotoside opdateret med mange nye billeder.
>Lad mig høre hvad I mener.

Har den også en adresse?

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Klaus Madsen

Dato : 20-09-03 12:52

"Peter Loumann" <peloda@tiscali.dk> wrote in message

> Har den også en adresse?

Uuups, selvfølgelig har den det

Den kommer her:
http://www.grafreaks.dk/foto/

Mvh. Klaus

Fra : Hans Chr. Sørensen

Dato : 20-09-03 14:27

Hej Klaus!

Jeg synes det er en spændende måde du har opbygget hjemmesiden på, og det
hele virker fint.
Det eneste jeg var lidt om at fatte, var billedskifte på gallerisiden. Jeg
så ikke straks de 'blege' billeder i højre side - måske knapt så afblegede
ville hjælpe - men det kan også være, det kun er mig der ikke så den med det
samme.

Dine billeder er også fine.

M.v.h. Hans
www.fotofritid.dk

Fra : per f andersen

Dato : 20-09-03 15:52

"Klaus Madsen" <info@grafreaks.dx> skrev
> Lad mig høre hvad I mener.

Selve sitet er elegant og ret overskueligt, når man først har fundet ud af
det.
Det er dog ikke særlig fornuftigt, synes jeg, at have punkter uden indhold!

Teknisk set er billederne fremragende og med kraftige farver (polfilter?).
Punkterne 'Arkitektur', 'mennesker' og 'Macro' er for ca 2/3 pletskud, mens
jeg synes at 'dyr' og 'musik' er småkedelig!

--------------------------
se mine Indiensbilleder
http://indien.1go.dk/

Fra : Musen

Dato : 20-09-03 21:12

"> Så er min nye fotoside opdateret med mange nye billeder.
> Lad mig høre hvad I mener.

Som fuldstændig udefra kommende uden nogen somhelst forstand på billeder
synes jeg det er en ret god og overskuelig side. Dog lidt forvirrende når
man skal tilbage til gallerioversigten fra den enkelte kategori.
Igen uden at kunne komme med andet end min helt personlige mening, så er
billedet med løven et af de flotteste dyrebilleder jeg nogen sinde har
set!!!
Dig ville jeg gerne have til at fotografere mine dyr

Venlig hilsen Mia

Fra : Klaus Madsen

Dato : 21-09-03 00:32

"Musen" <mivsesnabela@sol.dk> wrote in message

> [...]
> set!!!
> Dig ville jeg gerne have til at fotografere mine dyr

Hej Mia

Tusind tak for de pæne ord

Hvad er det for dyr du har og hvor I verden bor du?

Mvh. Klaus

Fra : Bo Jørgensen

Dato : 21-09-03 09:18

Hej Klaus

Flot site du har lavet - het Mac`sk. Pæn layout, overskuelig og med flotte
billeder. Meget inspirerende. Hvilket program har lavet siderne med ?

En idè! - når man er inde på din udstyrsside, ville det være fint med et
link til de billeder som det aktuelle kamera har taget.

Hilsen Bo

Galleri/legeplads:
http://www.visuelweb.dk/galleri.htm
http://bo.joergensen3.person.emu.dk/index.htm

Fra : Klaus Madsen

Dato : 21-09-03 12:48

"Bo Jørgensen" <bo@pc.dk> wrote in message
> [...]
>
> En idè! - når man er inde på din udstyrsside, ville det være fint med et
> link til de billeder som det aktuelle kamera har taget.

Hej Bo
Tak for roserne
Jeg bruger et program som hedder Netobjects Fusion 7.0 og så selvfølgelig
Photoshop.

Med hensyn til din ide om link til de billeder det aktuelle kamera har
taget, så ville det jo
blive mange links da billederne jo ikke er sat op efter hvilket kamera de er
taget med.
Men hvis det har interesse kunne jeg jo skrive det ved siden af billederne?

Det er nogle meget flotte billeder du har liggende i dit galleri.
Mvh. Klaus

Fra : Musen

Dato : 21-09-03 09:34

> Hej Mia
>
> Tusind tak for de pæne ord
>
> Hvad er det for dyr du har og hvor I verden bor du?

Ja det er jo nok ikke de mest spændende for dig at fotografere; en hund
(grand danois) en hest (sort blanding) og en pony (rød shetlænder)
Bor i midtjylland hvis det alligevel skulle have interesse

Venlig hilsen Mia

Fra : Klaus Madsen

Dato : 21-09-03 12:53

> [...]
> (grand danois) en hest (sort blanding) og en pony (rød shetlænder)
> Bor i midtjylland hvis det alligevel skulle have interesse

Hej igen Mia
Det er jo nok lidt for langt væk
Men hunde kan sagtens være spændende at fotografere og måske især
en Grand Danois, det er jo ikke en hund man ser hver dag. Udfordringen
for mig ville være at fotografere den i nogle anderledes vinkler, således at
det ikke "bare" blev de traditionelle hundeportrætter.
Heste har jeg ikke de store erfaringer med.
Fotograferer du ikke selv?

Mvh. Klaus

Fra : Musen

Dato : 21-09-03 19:46

klip---
> Det er jo nok lidt for langt væk

øv det var da en skam

> [...]
at
> det ikke "bare" blev de traditionelle hundeportrætter.

Ja det er jo også det der er det sjove synes jeg

> Heste har jeg ikke de store erfaringer med.
> Fotograferer du ikke selv?

joe, jeg har da efterhånden taget et par tusind billeder med mit digitale
kamera, mest af mine to drenge men også en del af Samson (hunden) og
hestene. Men det er jo mest de traditionelle billeder jeg fanger. Det er dog
lykkes mig at få et hvor den ene hest griner, Samson der slænger sig og
vores kat som computernørd

Men altså, skulle du komme på disse kanter, er du velkommen til at slå et
slag forbi *SS*

Venlig hilsen Mia