Foto
IBM760 5420
Teil 3020
ixus i se da ret sej ud :o)
Fra : lars

Dato : 16-09-03 12:02

http://web.canon.jp/Imaging/ixusi/index-e.html

gu ved hvornå det når danmark ??

Fra : Morten Bested

Dato : 16-09-03 14:29

Yeah, den ser virkelig lækker ud.

Jeg ved ikke hvornår den kommer til Danmark, men der er mere informatiom om
den her:
http://www.dpreview.com/news/0309/03091201canonsd10.asp

Fra : rAnders

Dato : 16-09-03 15:10

"lars" <xxx@xx.xx> skrev i en meddelelse
> http://web.canon.jp/Imaging/ixusi/index-e.html
>
> gu ved hvornå det når danmark ??

Eller sagt på en anden måde, tudegrim
Men det vil sikkert passet til jetsettet.

rAnders.

Fra : nyrup

Dato : 16-09-03 19:46

....men den har jo ikke optisk zoom!!...

Fra : Henrik Münster

Dato : 16-09-03 20:29

nyrup <nyrup@get2net.dk> wrote:

> ...men den har jo ikke optisk zoom!!...

Og så? Jeg har taget glimrende billeder i 30 år uden nogen form for
zoom. Husk også, at det er lettere at lave et objektiv lysfølsomt og
skarpttegnende, når det ikke har zoom.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Martin Petersen

Dato : 16-09-03 20:42

Henrik Münster (henrik@muenster.dk) skrev følgende:

> Og så? Jeg har taget glimrende billeder i 30 år uden nogen form for
> zoom.

Må vi se? :)

- Martin

Fra : Henrik Münster

Dato : 16-09-03 20:57

"Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> wrote:

> Må vi se? :)

Øøøhh, det er godt nok ikke digitale, så de er ikke sådan lige til at
vise her. Men min pointe var bare, at man ikke altid skal være så
fikseret på tekniske data. Og det er der en tendens til, folk bliver
mere og mere. Man kan sagtens lave et dårligt kamera med fine tekniske
data til prisen. Men det får man jo ikke gode billeder ud af.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : nyrup

Dato : 17-09-03 07:59

Vi er ganske enige! - Jeg har lige været en tur i Norge og der brugte jeg
mit gamle Olympus Trip 35, som er yderst simpelt, men som altid virker; ikke
noget med et batteri der bliver fladt. Man behøver knapt nok stille skarpt
fordi det er en moderat vidvinkel. Jeg bruger det mere og mere igen fordi
det er hurtigere og mere simpelt end mit spejlrefleks-grej. Jeg fik stort
set altid velbelyste billeder selv på dias-film med Trip 35, dengang jeg tog
lysbilleder med det fordi jeg ikke havde andre kameraer.
-Det er jo rigtigt at man får skarpere billeder med en ordentlig fast
optik! - Men jeg synes nu alligevel at en 3x zoom er rar på et
digitalkamera...Specielt for de mennesker for hvem det digitale kamera er
deres eneste kamera.
Men det må jo altid være det kreative, selve indholdet i billedet, der er
det vigtigste. Uden det er der ligesom ikke meget ved det...
mvh,
Lars-Peder.