Danske stjerner
Fra : Thomas

Dato : 17-09-03 13:54

Havde Gustav Winckler og Grethe Ingmann været født i England eller
USA, så var de nok blevet verdensstjerner. Det tror jeg ikke, der kan
være meget tvivl om.

To andre danske stjerner er efter min mening Daimi og Kirsten
Siggaard, der begge startede som sangstjerner, men problemløst har
bevæget sig over i skuespil-genren. Kirsten Siggaard synger langt
bedre end sin operauddannede kollega Kirsten Vaupel i trioen Swing
Sisters.

VH

Thomas

Fra : GSJ

Dato : 17-09-03 16:23

"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> To andre danske stjerner er efter min mening Daimi og Kirsten
> Siggaard, der begge startede som sangstjerner, men problemløst har
> bevæget sig over i skuespil-genren.

Såvidt jeg husker var Kirsten Siggaard bankdame på Vestsjælland før hun
medvirkede i Melodi Grand Prix i 1900hvidkål, og dermed blev `opdaget`.
Det er nok forkert at sige at hun `startede` som sangstjerne.
Correct me if I´m wrong...

> VH
>
> Thomas

Venlig hilsen