ibooke klikker højt :(
Fra : Michael Holm

Dato : 17-09-03 10:39

14" iBook med OS X, vil pludslig ikke starte op (heller ikke fra cd) der
kommer en høj klikkelyd nede fra venstre hjørne af den.... :( nogen der
har prøvet det før ??

--
Michael T. Holm
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Magnus Marius Rohde

Dato : 17-09-03 14:48

Michael Holm <michael.holm@anthro.ku.dk> wrote:

> 14" iBook med OS X, vil pludslig ikke starte op (heller ikke fra cd) der
> kommer en høj klikkelyd nede fra venstre hjørne af den.... :( nogen der
> har prøvet det før ??

Nej, heldigvis, men det lyders som om det er harddisken der er død. Helt
død. Maskinen kommer sikkert til at virke igen hvis der kommer en ny
harddisk i, men i alle tilfælde skal den til reperation. Desværre.

Magnus
--
If it isn't broken, fix it till it is

Fra : Michael Holm

Dato : 17-09-03 14:51

Magnus Marius Rohde <magnus-marius@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
> død. Maskinen kommer sikkert til at virke igen hvis der kommer en ny
> harddisk i, men i alle tilfælde skal den til reperation. Desværre.

æv - nå men jeg har en gammel disk fra en powerbook jeg kan prøve at
putte i og så se om det virker før jeg køber en ny...

--
Michael T. Holm
http://ki-aikido.homepage.dk