Små grå/fishermens - blandingsforhold
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 16-09-03 19:32

Hvordan er blandingsforholdene ca. i en gang små grå/sorte svin?
Hvor mange bolscher skal der til til en flaske vodka?

Hvad med Fishermens? (Altså med Fishermens Friend)

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
- også Siemens M55, S55, C55 samt SonyEricsson T610

Fra : Ukendt

Dato : 16-09-03 20:15

> Hvordan er blandingsforholdene ca. i en gang små grå/sorte svin?
> Hvor mange bolscher skal der til til en flaske vodka?
>
> Hvad med Fishermens? (Altså med Fishermens Friend)

Hej.

I sort svin skal der to poser tyrkisk peber. I Fishermen skal der 3-4 poser
bolcher. Hvis du har god tid (over 3 dage) kan du bare komme bolcherne i
hele, og så lade dem blive opløst. Skal du bruge det dagen efter kan du
knuse bolcherne, blende dem eller lignende. Når de er smidt i vodkaen lader
du den bare stå. Den skal lige rystes lidt engang i mellem, da det
bundfalder, og det hele jo gerne skal opløses. Skal du bruge den samme dag
bør du blende bolcherne, og lade flasken stå med de nederste 10 cm. i en
balje varmt vand. Varme gør, at bolcherne bliver opløst hurtigere.

Har selv rodet en del med det, og noget af det bedste jeg ved af, er
fishermen lavet med 35%'s vodka og 4 poser fishermen - som har stået og
trukket i nogle dage :).

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Jesper

Dato : 20-09-03 15:10

Jeppe Vestergaard skrev:

> Har selv rodet en del med det, og noget af det bedste jeg ved af, er
> fishermen lavet med 35%'s vodka og 4 poser fishermen - som har stået og
> trukket i nogle dage :).

Hvilken slags fisherman er det man skal bruge? De findes jo i flere
farver...

/JEsper

Fra : Ukendt

Dato : 20-09-03 19:09

> Hvilken slags fisherman er det man skal bruge? De findes jo i flere
> farver...

Dem i hvide poser. De hedder vidst "Original" eller noget i den retning.

Fra : Anders

Dato : 16-09-03 20:15

> Hvordan er blandingsforholdene ca. i en gang små grå/sorte svin?
> Hvor mange bolscher skal der til til en flaske vodka?
>
> Hvad med Fishermens? (Altså med Fishermens Friend)

Jeg bruger 225 gram Tyrkisk peber til 1 flaske vodka (75cl.)
Ingen erfaringer med fiskerdutterne................

Anders

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 16-09-03 22:57

Tak til både Anders og Jeppe - opskrifterne er sendt videre til hende
som skal servere det for os på fredag

Venligst,
Lasse Hedegaard