Taske til 12" PowerBook
Fra : Jonas Voss

Dato : 16-09-03 00:10

Jeg er på udkig efter en taske til en 12" G4 PowerBook. Den skal ikke
være alt for stor, men må meget gerne være med skulderrem og hank,
samt et rum til papirer og dokumenter. Er der nogen herinde der har
nogle gode forslag til hvad jeg skal kaste mig over?

Prisen er vist ikke det store problem, men jeg ser gerne det er en
dansk forhandler.

   If you're not part of the solution,
   you're part of the precipitate.   -- Steven Wright

Fra : Henrik Münster

Dato : 16-09-03 06:04

Jonas Voss <voss@null.dk> wrote:

> [...]
> nogle gode forslag til hvad jeg skal kaste mig over?
>
> Prisen er vist ikke det store problem, men jeg ser gerne det er en

Hvad med den Brenthaven, som Apple selv sælger i Apple Store? Den fås
både som taske og rygsæk, og den er dejligt diskret i helt sort. Den
lugter derfor ikke langt væk af dyr computer. Det gælder især rygsækken,
som jeg har til min 15" PowerBook. Det er dejligt nemt at have
computeren i en rygsæk. Og har man bare brug for en lille taske, så kan
man tage den indvendige "sleeve" ud og bære computeren i den.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Henrik Münster

Dato : 18-09-03 21:50

> [...]
> computeren i en rygsæk. Og har man bare brug for en lille taske, så kan
> man tage den indvendige "sleeve" ud og bære computeren i den.

Jeg har lige fået en nyhedsmail fra Apple med en henvisning til alle de
tasker, der er på Apple Store. Jeg ved ikke, om mit link kan bruges af
andre:
<http://store.apple.com/Apple/WebObjects/dkstore?family=Accessories&subC
ategory=Cases>
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thomas (8260)

Dato : 16-09-03 08:41

Synes Samsonite laver nogle lækre tasker.
Har en til min iBook og alle mine bøger. Synes at have set at de også
laver lidt mindre modeller. Beskytter computeren virkelig godt synes jeg.

Thomas

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 17-09-03 01:12

Jonas Voss <voss@null.dk> writes:

> [...]
> hank, samt et rum til papirer og dokumenter. Er der nogen herinde
> der har nogle gode forslag til hvad jeg skal kaste mig over?

Min kæreste har et "WetSuite" til sin 12" iBook. Den er meget kompakt,
og er nærmest bare et overtræk til bogen. Den beskytter mod støv og
fugt og er god at kaste bogen i, inden den ryger ind med under armen
eller ind i en større rygsæk. Kan anbefales. Svigerinden købte iBook
forleden og købte noget lignende i OfficeLine.

-j

--
Spiren er landet!
http://spiren.janus.dk

Fra : Jonas Voss

Dato : 17-09-03 01:01

Janus Sandsgaard wrote:

> [...]
> eller ind i en større rygsæk. Kan anbefales. Svigerinden købte iBook
> forleden og købte noget lignende i OfficeLine.

Tak for alle jeres forslag, de er noteret og jeg vil snart undersøge
og gå på indkøb.

» I am your friendly sig-monster «

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 18-09-03 14:03

Hej Jonas

Prøv at kigge ind til fx. Neye, Magasin, Salling eller et andet sted,
hvor de forhandler Samsonite.

Samsonite laver flere særdeles gode og gedigne computertasker til priser
fra ca. 350kr. og op til omkring 1000kr.. De laves i både hard og soft
udgaver. Soft taskerne er i meget kraftigt 100% vandtæt nylonmateriale
med ovrlapped lynlåse, så de også er vandbeskyttede.

Jeg har selv en større sag med 2 store rum + forrum og bagrum og holder
til både det ene og andet - også til montering på rullestativ, - god,
hvis du fx. også har en bærbrinter med, så bliver den jo ret tung.

mvh. Erik Richard

<kml.ers"NO"@mail1.stofanet.dk> <KMLDenmark"NO"@netscape.net>