ADSL-Mac-halløj :o)
Fra : Nik

Dato : 15-09-03 18:55

Hejsa.

Jeg fik følgende besked, da jeg spurgte en gut, der udlejer den slags,
om hans ADSL-opkoblinger kunne du til en Mac:

"Hvis din MAC kan køre standard 100 mbit TCP protokol, kan den kobles
sammen med PC'en i en Router, der så forbindes til et ADSL modem.
Mine priser er de samme som TDC, jeg bruger Mira Internet som host."

Jeg vil gerne høre gruppen om 2 ting:
1. Kan min computer køre detder 100 mbit-tjaus??? (Specs står i
signaturen)

og
2. Mira Internet...har tjekket deres site(http://www.mira.dk/)...det
ser jo godtnok ud, men...men er der nogen der ved om det er noget
værd???

Mange Hilsner
Nik
Århus

--
G4 "Sawtooth" 400 mhz, 640 Ram, Os X Jaguar -og et billede af Asbjørn Riis!!!
)

Fra : Morten Lind

Dato : 15-09-03 19:35

Nik <nik@galestreger.dk> wrote:

> [...]
> 2. Mira Internet...har tjekket deres site(http://www.mira.dk/)...det
> ser jo godtnok ud, men...men er der nogen der ved om det er noget

Det går fint, Nik......men udbyderen kender jeg ikke
M.
--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 15-09-03 19:54

Nik <nik@galestreger.dk> wrote:

> Hejsa.
>
> Jeg fik følgende besked, da jeg spurgte en gut, der udlejer den slags,
> om hans ADSL-opkoblinger kunne du til en Mac:

Altså !!!!!!!!!!!!!!!!!! Det er komplet underordnet om man bruger Mac,
PC eller Linux så længe ADSL'en er baseret på Ethernet.

> "Hvis din MAC kan køre standard 100 mbit TCP protokol, kan den kobles
> sammen med PC'en i en Router, der så forbindes til et ADSL modem.
> Mine priser er de samme som TDC, jeg bruger Mira Internet som host."

Med sådan engang sludder ville jeg ikke engang købe et gammel netstik af
sådan en.

> [...]
> 2. Mira Internet...har tjekket deres site(http://www.mira.dk/)...det
> ser jo godtnok ud, men...men er der nogen der ved om det er noget

Glem det Nik. Det er amatører.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 15-09-03 20:13

> [...]

> sammen med PC'en i en Router, der så forbindes til et ADSL modem.
> Mine priser er de samme som TDC, jeg bruger Mira Internet som host."

Måske hans mangel på elementær viden om Macintosh er nok til et fravalg.

> Jeg vil gerne høre gruppen om 2 ting:
> 1. Kan min computer køre detder 100 mbit-tjaus??? (Specs står i
> signaturen)

Som Morten skriver, uden problemer.

> 2. Mira Internet...har tjekket deres site(http://www.mira.dk/)...det
> ser jo godtnok ud, men...men er der nogen der ved om det er noget
> værd???

Priserne for selve opkoblingen til internettet er identiske med
TDCpriserne, så spørgsmålet er hvad du skal med en mellemmand.

Resten af firmaets yderlser har jeg ikke vurderet.

/Preben
--
Preben Bødker Nielsen

Fra : Nik

Dato : 15-09-03 20:42

Ok...tak til alle...han kan beholde sit bras selv, så!
*GGG*

Tak for hjælpen.

/nik

Fra : David Blangstrup

Dato : 16-09-03 07:10

Nik <nik@galestreger.dk> wrote:

> Ok...tak til alle...han kan beholde sit bras selv, så!
> *GGG*
>
> Tak for hjælpen.
>
> /nik

CyberCity kan varmt anbefales!