firewiredisk får finder til at fryse.
Fra : Anders Krøyer

Dato : 15-09-03 14:14

Er der nogle her der har prøvet at en lacie-studio-firewire disk
pludselig holder op med at svarer? Det der sker er at disken efter ca 1.
min uden aktivitet siger en klik lyd (som når man umounter den) og
prøver jeg herefter at trykke på ikonet så er der bade bold i en
uendelighed, og finder fryser, eneste vej ud af problemer er at trække
strømstikket ud af disken og genstarte maskinen, Den dukker fint op
igen i finder efter systemgenstart og virker så længe jeg bruger den
aktivt.

firmware er nyeste version og den har virket perfekt før.

OsX på en powerbook pismo

nogle forslag til hvad jeg kan prøve (har allerede formateret den om med
diskutility uden at det hjalp, har også prøvet SpinDown Fix uden held)

Venlig Hilsen
Anders Krøyer