berlingske.dk virker ikke / snarlig løsnin~
Fra : Peter Ursin

Dato : 15-09-03 09:36

Hej alle,

Bare til info så er her kopi af svaret fra Berlingske Tidende som jeg fik
efter at have meddelt at berlingske.dk stadig ikke virker med Safari.
som jeg læser svaret så bør siden snart virke, da de tilsyneladende har
lokaliseret problemet.

mvh
Peter Ursin

Kære Peter Ursin

Tak for din mail. Vi er pinagtigt opmærksomme på problemerne med
Safari-browseren. Vores teknikere mener nu at have fundet ud af, præcis
hvilke koder det er, som Safari-browseren kløjs i. Og vi har givet det høj
prioritet at få rettet disse koder.

Safari-problemerne bliver så meget mere kreperlige af, at vi faktisk i
februar lancerede et nyt design, der i langt højere grad end før skulle
understøtte Mac-platformen. I dag sigter vi efter at understøtte den
seneste Navigator-version på alle platforme, samt indtil adskillige
Explorer-versioner på alle platforme. Vi understøtter ikke Opera og Mosaik,
men Safari er ikke et bevidst fravalg.

Er der i øvrigt ikke mere end fem procent Mac-brugere i dag? Da jeg var
redaktør på MacWorld tilbage i midt-halvfemserne gjorde vi da krav på fulde
10 procent

Med venlig hilsen

Marianne Fajstrup
Webredaktør
Berlingske Tidende

Fra : David Blangstrup

Dato : 15-09-03 14:41

rPeter Ursin <zorillaFJERN@DETTEmyrealbox.com> wrote:

> [...]
> efter at have meddelt at berlingske.dk stadig ikke virker med Safari.
> som jeg læser svaret så bør siden snart virke, da de tilsyneladende har

Det lyder dejligt, men det svar jeg fik en uge efter at Safari 1.0 var
udkommet og jeg havde skrevet til tante Berlinger, var også venligt, og
dengang lovede de at der ville gå fjorten dage. Så du kan nok skyde en
hvid pind efter tanten foreløbig.

--
David Blangstrup
Læs Illustreret Tidende på

Fra : David Blangstrup

Dato : 16-09-03 09:43

David Blangstrup <firstname@home.lastname.dk> wrote:

> [...]
> udkommet og jeg havde skrevet til tante Berlinger, var også venligt, og
> dengang lovede de at der ville gå fjorten dage. Så du kan nok skyde en

Minsandten! Du havde ret! Tanten virker nu!

--
David Blangstrup
Læs Illustreret Tidende på

Fra : Peter Ursin

Dato : 16-09-03 20:07

> David Blangstrup <firstname@home.lastname.dk> wrote:
>

> Minsandten! Du havde ret! Tanten virker nu!

Det har jeg også opdaget. Dejligt.

mvh
Peter