Win XP's indbyggede Backgammon
Fra : Kim

Dato : 14-09-03 10:25

Kan man få Win XP's indbyggede Backgammon til at virke på en Win 98 ?
Jeg har kopieret filerne
bckg.dll
bckgres.dll
bckgzm.exe
og UniAnsi.dll over men kan ikke få det til at virke.
Kan nogen hjælpe her så vi kan spille Backgammon på nettet ?
Mvh Kim

Fra : Ding-Dong

Dato : 14-09-03 10:44

Kim skrev i en meddelelse
> [...]
> og UniAnsi.dll over men kan ikke få det til at virke.
> Kan nogen hjælpe her så vi kan spille Backgammon på nettet ?

Hvis i alligevel vil spille på nettet så gå ind på www.spil.tv2.dk - der kan
i spille backgammon samt mange andre spil.
Med hygsom hilsen

Ding-Dong

Fra : Kim

Dato : 14-09-03 12:32

"Ding-Dong" <dingdong@noanalheroes.dk> skrev
> Hvis i alligevel vil spille på nettet så gå ind på www.spil.tv2.dk - der
kan
> i spille backgammon samt mange andre spil.
> Med hygsom hilsen

Jo tak det ved vi godt.
Men det er XP's vi vil bruge

Mvh Kim

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 14-09-03 23:25

Kim wrote:
> Jo tak det ved vi godt.
> Men det er XP's vi vil bruge

Så køb en ekstra XP, den manøvre du prøver krænker Microsfts licenser og
du får det alligevel ikke til at virke.

mvh

Bruno

Fra : Kim

Dato : 15-09-03 06:30

"iddqdATworldonline.dk" <iddqd@worldonline.dk> skrev
> Så køb en ekstra XP, den manøvre du prøver krænker Microsfts licenser og
> du får det alligevel ikke til at virke.

Nu er det til min datters ( min den gamle pc ) computer som
ikke er stor nok til XP. 500Mhz med 256 Mb sd ram.
Jeg har prøvet og den haltede lidt for meget. Derfor.
Måske der fantes et lignende backgammon på markedet ?
Mvh Kim

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 15-09-03 08:32

Kim wrote:
> Nu er det til min datters ( min den gamle pc ) computer som
> ikke er stor nok til XP. 500Mhz med 256 Mb sd ram.
> Jeg har prøvet og den haltede lidt for meget. Derfor.

Hmm, hvis du slår al det grafiske gejl fra så vil jeg da mene XP burde
køre ok - med de rette indstillinger er det ihvertfald ikke tungere end
WIndows 2000.

> Måske der fantes et lignende backgammon på markedet ?

Der er mange, men jeg kan ikke lige komme på et jeg vil anbefale - det
sidste jeg spillede snød med terningerne!

Mvh

Bruno

Fra : Lars Frandsen

Dato : 15-09-03 12:35

"Kim" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har prøvet og den haltede lidt for meget. Derfor.
> Måske der fantes et lignende backgammon på markedet ?

Der findes et til WinMe, så mon ikke det også kan køre på Win98.
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Kim

Dato : 15-09-03 13:13

"Lars Frandsen" <lars@jyde.dk> skrev
> Der findes et til WinMe, så mon ikke det også kan køre på Win98.

Mener du at det er indbygget i WinMe ligesom i XP ?
Mvh Kim

Fra : Lars Frandsen

Dato : 16-09-03 09:01

> "Lars Frandsen" <lars@jyde.dk> skrev
>
> Mener du at det er indbygget i WinMe ligesom i XP ?
> Mvh Kim

Nu kender jeg ikke XP, men det er indbygget i Me.
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Jens Hansen

Dato : 16-09-03 19:02

der er GNU backgammon http://www.gnu.org/directory/games/board/

Fra : Jacob Riis

Dato : 16-09-03 19:19

"Jens Hansen" <spawn_b@hotmail.spammer wanted Dead or alive.com> skrev i en
meddelelse news:3f675025$0$32479$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> der er GNU backgammon http://www.gnu.org/directory/games/board/

Jeg kender godt GNU bg det er et rigtigt godt backgamon spil. Det er dog
ikke til at spille på nettet med som Kim spørger om. Det er lavet til at
spille mod computeren eller til at få analyseret sine træk. Et rigtigt godt
spil med en meget stærk computermodstander.

god vejledning http://www.bkgm.com/gnu/AllAboutGNU.html
jeg foretrækker http://home.online.no/~oeysteij/ til at hente spillet på

--
Jacob