Har bruge for hjælp til en Gilera Stalker
Fra : Tobias Klint

Dato : 13-09-03 20:59

Jeg har lige købt en Gilera Stalker, hvor styret står skævt i forhold til
dækket. Den tidligere ejer siger at den har været en tur på sideskjoldet og
det stammer derfra. Hvordan kan det rettes tilbage, så dækket og styret
passer sammen ?

--
Hilsen
Tobias Klint

Fra : KlausB

Dato : 14-09-03 10:01

Hej Tobias
jeg mener at stalkeren har mange ligheder med min Zip 2000 mekanisk set.
(samme ejer)
Hvis du tager plastik skjoldet ved styret af, så sidder der en bolt der
holder styret på plads i forhold til gaflen eller dækket som du siger.
styret kan så tvinges tilbage uden at du løsner bolten. Når du så har rettet
styret op spænder du bolten lidt.
Der var nogen af de mørke der havde forsøgt at stjæle min zip og der havde
prøvet at sparke rat-låsen op men det kan man ikke styret drejer bare ved
bolten og hjulet bliver stående, ret smart tænkt hvis det er tænkt sådan fra
fabrikken.

Venlig hilsen
Klaus Zip 2000

Fra : Tobias Klint

Dato : 14-09-03 14:37

KlausB wrote:
> [...]
> havde prøvet at sparke rat-låsen op men det kan man ikke styret
> drejer bare ved bolten og hjulet bliver stående, ret smart tænkt hvis

Hej Klaus Zip 2000
Tak for hjælpen nu virker det bare....:-