Spriren er landet!
Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 11-09-03 23:43

Så skete det! Tirsdag morgen landede Spiren i min favn. Mit første
barn, som kom til verden to uger før terminen - og stiller nye krav
til en masse praktisk, herunder mit arbejde, hvor jeg mandag har en
konferencne med 100 deltage på Nationalmusset, jeg nu må finde en
afløser til...

Jeg må fortælle det til hele verden

http://spiren.janus.dk

-j

--
Viden bliver ikke mindre af at blive delt - tværtimod!
http://akademiskopgavebank.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 11-09-03 21:53

Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> wrote:

> [...]
> til en masse praktisk, herunder mit arbejde, hvor jeg mandag har en
> konferencne med 100 deltage på Nationalmusset, jeg nu må finde en

Hjerteligt tillykke. Det glæder mig, at alt er gået godt. Ikke alle får
10-10. Og så ligner hun sin far
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 11-09-03 22:37

Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> wrote:
> Jeg må fortælle det til hele verden

Jamen så hjerteligt til lykke med 'spriren' da - han/hun sprirer
forhåbentligt frem som (bl. a.) en glad og trofast Mac-bruger; og selv
Nationalmuséet rider vel stormen af, so oder so(?)

--
(fjern slet fra mail adr.)
med venlig hilsen

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 12-09-03 00:36

sleth2vh@webspeed.dk (Hans Henrik Hansen) writes:

> Jamen så hjerteligt til lykke med 'spriren' da - han/hun sprirer
> forhåbentligt frem som (bl. a.) en glad og trofast Mac-bruger; og
> selv Nationalmuséet rider vel stormen af, so oder so(?)

Spriren er allerede på rette spor:

http://spiren.janus.dk/archives/000393.html

Og hvad angår jobbet, ja - det skal nok gå.

-j

--
Spiren er landet!
http://spiren.janus.dk

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 11-09-03 23:29

Janus Sandsgaard wrote:
> [...]
> til en masse praktisk, herunder mit arbejde, hvor jeg mandag har en
> konferencne med 100 deltage på Nationalmusset, jeg nu må finde en

Tillykke, det har i gjort godt !

Men hvad er nu det... på det andet billede fra den 10.09 ser man
tydeligt at det har været en hård fødsel

Til Spiren, flot klaret, fortsæt bare i samme stil.

--

Mvh.

Henrik Lindskou

Fra : Morten Lind

Dato : 12-09-03 08:08

> [...]

> til en masse praktisk, herunder mit arbejde, hvor jeg mandag har en
> konferencne med 100 deltage på Nationalmusset, jeg nu må finde en

Tillykke, tillykke Janus - også til moderen og spiren)))

Forslag: Rebecca, Micha, Mikela, Kamilla......
M.
--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)

Fra : Lone Schmidt

Dato : 11-09-03 17:06

> [...]

> til en masse praktisk, herunder mit arbejde, hvor jeg mandag har en
> konferencne med 100 deltage på Nationalmusset, jeg nu må finde en

Herfra et stort tilykke til Jer alle 3, I har gjort det godt.
Og tak for at I giver os muligheden for at følge begivenhedernes gang
.
Flot eksamen Astrid, tilykke med det,også ;-D
Glæder mig til at følge Spirens videre færd i verdenen )
Bedste ønsker
Lone.
--
Venlige hilsner
og grumme god hygge

Fra : Sebastian Loeck

Dato : 12-09-03 19:56

> [...]

> til en masse praktisk, herunder mit arbejde, hvor jeg mandag har en
> konferencne med 100 deltage på Nationalmusset, jeg nu må finde en

tillykke til livet
og tillykke til mor og far
ja sådan noget skal fortælles hele verden.
Og så hør vi vist ikke ret mere fra dig de næste måneder

hilsen
Sebastian
- som de kalder for Almafar nede i Vuggern
--
Sebastian Loeck
Frederiksberg - Denmark

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 12-09-03 23:18

thorfinn@forum.dk (Sebastian Loeck) writes:

> Og så hør vi vist ikke ret mere fra dig de næste måneder

Lad os nu se. Hvis nogen spørger til noget om Linux på PPC-hardware,
svarer jeg sikkert.

-j

--
Spiren er landet!
http://spiren.janus.dk

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 12-09-03 23:18

> [...]

> til en masse praktisk, herunder mit arbejde, hvor jeg mandag har en
> konferencne med 100 deltage på Nationalmusset, jeg nu må finde en

Den er jeg da osse en part af, ik'?
Så tillykke herfra - ligesom fra næsten hele edb.mac kan jeg se.

Pas nu godt på hende (det er selvindlysende, så glem bemærkningen igen).

I har vel noget af det der lækre lamauld med hjem og skal i gang med at
spinde og strikke?

Eller skal hun overtage din berømmede t-shirt ? Nå, ja, så skal hun vel
vente nogle år?

> http://spiren.janus.dk

Der har jeg ikke været inde, sidder på en ISDN linje og kan nok regne
ud, at der ligger sådan cirka 500 billeder af underet?

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 13-09-03 14:56

MichspostIKKE@puttekasse.dk (Mich. Ottosen) writes:

> Der har jeg ikke været inde, sidder på en ISDN linje og kan nok
> regne ud, at der ligger sådan cirka 500 billeder af underet?

Du har helt ret. Og alle ligger de som TIFF'ere i 1200 x 1600.

-j

--
Spiren er landet!
http://spiren.janus.dk

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 13-09-03 21:01

Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> wrote:

> Du har helt ret. Og alle ligger de som TIFF'ere i 1200 x 1600.

Ha, den dér var jeg vist selv ude om?

LOL.

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen