Fra : Sebastian Løck

Dato : 11-09-03 10:26

Michael Holm (kiaikidoREMOVE@mac.com) skrev 2002-04-21 14:38:27 PST
i Nyhedsgruppe:dk.edb.mac
Emne:Re: En FireWire-disk er holdt op med at svare

John Lauritzen <John_Lauritzen@net.dialog.dk> wrote:

> Jeg fik min reddet ved at starte mac'en op fra norton cd og så kører
> doc. norton på one tech'en (120 gb) det tog en time eller to men
> det virkede !

Jeg har lignende problemer med en 2,5'' Hitachi disk, Isigna bridge og
MacOS 9.1 på en iMac DV+. Det kan være at harddisken er færdig, men
inden jeg smider den ud, vil jeg lige spørge om der er en i nærheden
af postnummer 2000, der kan hjælpe mig med en norton og reanimere
disken?

på forhånd tak.
Sebastian

Fra : Erik Skovgaard

Dato : 11-09-03 10:48

Hej Sebastian
Du kan kommer her mellem 17.00 og 19.00 hvis du har lyst, har en norton og
flere maskiner G4 og powerbook. Send en mail.
Mvh Erik

On 11/09/03 11:26, in article
ad9385a.0309110126.3c5c00f4@posting.google.com, "Sebastian Løck"