Spa Bad
Fra : Jonas Hoffmann

Dato : 10-09-03 12:19

Hejsa allesammen.

Jeg har købt et hus, og overvejer nu at købe et spa bad til badeværelset.

Jeg vil godt have et kompi brusebad/spa bad. Jeg har set man kan få en masse
af den slags.

Men giver det en fanens masse rengørings arbejde, hvis man benytter sit spa
til "kar" ved alm dalig brusebad?

Er det helt hul i hovedet med spa bad ?.....er der meget rengøring i at have
et spa bad?....(Jeg ved godt at det skal renses i ny og næ, osv)

Alle input ang spa. modtages med kys hånd....Jeg er sku i syv sind......Men
kunne meget godt tænke mig et spa!

På forhånd tak.

Jonas Hoffmann

Fra : Ebbe Rasmussen

Dato : 21-09-03 09:46

Jonas Hoffmann wrote:
> [...]
>
> Er det helt hul i hovedet med spa bad ?.....er der meget rengøring i
> at have et spa bad?....(Jeg ved godt at det skal renses i ny og næ,

Hej Jonas

Det er godt nok lidt sent jeg får svaret, men her er der noget.

Vi har haft "din" løsning i over 4 år nu, og er på ingen måde utilfredse med
den. Det eneste minus er at det er lidt besværligt at komme ud af
"brusekabinen".
Hvis manlige tænker sig lidt om, er rengøringen ikke anderledes, end hvis
det havde været en almindelig brusekabine.
Men det er luksus at kunne lægge sig i det boblende og sydende vand hvor
temperaturen, hvis man ønsker det, kommer op på 38-40 grader. Det giver et
velvære som skal opleves.
Men vær nu ikke for nærig når du køber dit spa, de sidste 20-25 tusind er
givet godt ud.
Vi bor i Horsens, og du er velkommen til at se vores løsning.
Ebbe