Spørgsmål om køkken & bad er det her?
Fra : Jonas Hoffmann

Dato : 10-09-03 11:36

Hejsa alle sammen.

Jeg har lidt spørgsmål ang. bad & køkken.

Er det her det forgår?

Mvh Jonas

Fra : Jonas Hoffmann

Dato : 10-09-03 11:48

Ups sorry all.....

Tror jeg har fundet den rigtige gruppe nu......

dk.bolig må det være.

/Jonas

Fra : Mette og René

Dato : 10-09-03 11:56

> "Jonas Hoffmann" <news@medietek.dk> skrev i en meddelelse

du kan såmænd sagtens stille det her tror jeg da!.

Ellers skal de nok fortælle dig det*g*

René

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 10-09-03 12:04

Jonas Hoffmann wrote:
> Ups sorry all.....
>
> Tror jeg har fundet den rigtige gruppe nu......
>
> dk.bolig må det være.
>
> /Jonas

Du ramte nu rigtigt nok første gang.

Fra fundatsen:
3.1 Fundats - Der ønskes:
Udveksling af ideer, erfaringer og henvisninger for
"gør-det-selv-folket" omkring nyinstallationer, anlæg,
vedligeholdelse og reparationer af hus og have.

Råd om nytte- og prydplanter ude og inde.

Spørg du bare løs :)

--
Carsten (3600)
HELD er noget der indtræffer når grundige forberedelser

Fra : Jonas Hoffmann

Dato : 10-09-03 12:20

Ahhh.....oki

Nu har jeg også "kommet" til at spørge i dk.bolig

Men det går nok.

Vil godt forslå en gruppe der hed kokken-og-bad ..........:.-)

/Jonas

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 10-09-03 12:40

Jonas Hoffmann wrote:

> Nu har jeg også "kommet" til at spørge i dk.bolig

Og der har jeg givet dig et link forbrugerinformation:

http://www.fi.dk/hjemmet/rengoering/materialer_inventar/rustfrit_staal/

> Men det går nok.

To heste er bedre end een. Vi er mange der kigger begge steder ;)

Du vil få det nemmere i grupperne hvis du læser lidt her:
Der er mange der ikke kan lide at man svarer i toppen af
indlægget.

> Vil godt forslå en gruppe der hed kokken-og-bad ..........:.-)

Hvem skulle være hovedperson, Klaus Meyer eller Booserup? Måske
med billeder i dk.binaer :)