ribbens sandwich
Fra : Sus@nne

Dato : 09-09-03 20:30

Hej

Er der nogen der kan fortælle hvad der kommer i de ribbens sandwich man kan
købe i diverse pølsevogne ?

på forhånd tak

hilsen

Susanne

Fra : Hauge

Dato : 09-09-03 20:37

Hejsa

"Sus@nne" <jensens@tdcadsl.dk> wrote in message
> Er der nogen der kan fortælle hvad der kommer i de ribbens sandwich man
kan
> købe i diverse pølsevogne ?

Rødkål, agurkesalat og groft salt...

Nåja, og ribbensteg

Mvh Hauge

Fra : Thïngmand

Dato : 10-09-03 08:38

> Rødkål, agurkesalat og groft salt...
>
> Nåja, og ribbensteg

- og godt med majo på bollerne (altså burgerbollerne

--
Thïngmand
www.thingmand.dk

Fra : Thomas

Dato : 10-09-03 11:02

Hej

lidt sennep, er heller ikke at komme uden om.

Bare husk at det kan godt blive tørt hvis der ikke er lidt 'snask'/fedt på
kødet. (Problemet er størst hvis der er brugt en mager flæskesteg.)

Mvh

Thomas

Fra : Rømer

Dato : 10-09-03 15:40

Og - jeg har et enkelt sted fået en større forskrækkelse, da jeg ikke var
forberedt på at sætte tænderne i stor skefuld remoulade!

Fra : Sp@cey

Dato : 14-09-03 09:17

"Rømer" <fupkonto@hotmail.dk> skrev i en meddelelse
> Og - jeg har et enkelt sted fået en større forskrækkelse, da jeg ikke var
> forberedt på at sætte tænderne i stor skefuld remoulade!

Det lyder godtnok ulækkert!!
--
MVH
Sp@cey

"Going cold turkey is not as delicious as it sounds."
- Homer Simpson