før jeg fælder mine træer.
Fra : RENE HANSEN

Dato : 09-09-03 14:28

Hej
Jeg har hørt at nogle træ typer er til at sælge, men hvilke typer er penge
værd ?.(tænker ikke på brænde.)

Der var for et par år siden en artikel om det i en avis.noget med at visse
typer kunne indbringe mange 1000 kr.

Hvem er køber af disse træer?.

det er surt at have fældet er træ også finde ud af at man kunne have fået
penge for det.

Hilsen Rene

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 09-09-03 18:21

RENE HANSEN wrote:

> [...]
> værd ?.(tænker ikke på brænde.)
>
> Der var for et par år siden en artikel om det i en avis.noget med at visse

Taks, elm og krisebær er værdifuldt, kristtrorn er også godt gulreng er meget
fint.

> Hvem er køber af disse træer?.

dem som skæfter knive

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 10-09-03 22:39

On Tue, 9 Sep 2003 15:28:27 +0200, "RENE HANSEN"
<VINKELVEJ9FJERNES@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>værd ?.(tænker ikke på brænde.)
>
>Der var for et par år siden en artikel om det i en avis.noget med at visse

Kirsebær og andre frugttræer kan også være værdifulde, hvis der er nogle
gode store stammer.
Valnød er vist også værdsat.

>Hvem er køber af disse træer?.

Trædrejere.