Medicinsangen
Fra : Anja Lysholm

Dato : 07-09-03 20:12

Er der nogen her der ligger inde med teksten til Medicinsangen (med Grethe
Sønck) og evt. også ved hvor man kan få fat i sangen på bånd/plade/cd...

Venlig hilsen
Anja

Fra : Ukendt

Dato : 08-09-03 13:29

Anja Lysholm wrote:
> Er der nogen her der ligger inde med teksten til Medicinsangen (med Grethe
> Sønck) og evt. også ved hvor man kan få fat i sangen på bånd/plade/cd...

Yeps, sangen er slagsang for F-lejren:

http://www.f-lejren.dk/tekster.html

--
mvh. Karsten Strandgaard Jørgensen
http://www.hammerich.cjb.net

Fra : Anja Lysholm

Dato : 08-09-03 19:48

Karsten, du er bare en skat! Nu kender jeg en der bliver rigtig glad.

Hilsen
Anja

Fra : Benny Mortensen

Dato : 09-09-03 18:14

"Anja Lysholm" <anjalysholm@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Sønck) og evt. også ved hvor man kan få fat i sangen på bånd/plade/cd...

Hej Anja

Den hedder helt korrekt, Medicin med det samme, og findes på en dobbelt cd
med titlen, " Det bedste fra Dansk toppen 1966 - 1967 " Egmont Music Club.
Nr EMC 666 7210 og den burde vel ikke være særligt vanskelig at skaffe. Er
forresten udgivet i 1996

M.V.H......Benny..