Rust på forkromede ting
Fra : Thomas

Dato : 07-09-03 11:59

Hej NG

Er der nogle der ved hvordan man lettest fjerner lidt rust på forkromede
ting ? Findes der nogle cremer der kan opløse rusten?

MVH
Thomas

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 07-09-03 12:05

Thomas wrote:
> [...]
>
> Er der nogle der ved hvordan man lettest fjerner lidt rust på
> forkromede ting ? Findes der nogle cremer der kan opløse

Ja.
Autosol.

--
Carsten (3600)
HELD er noget der indtræffer når grundige forberedelser

Fra : Thomas

Dato : 07-09-03 13:14

Hej Carsten

Selvfølgelig....... jeg havde helt glemt, hvordan jeg i tidernes morgen
gailede udstødningen på min 4 gears Suzuki...

TAK

Venligst
Thomas