GTA Vice City. No Escape?
Fra : Colzen

Dato : 06-09-03 17:45

Hvordan er det lykkedes for jer?
Jeg skyder strisser efter strisser og kommer også udenfor, men han hopper
ikke ind i bilen, så hvad f.... skal man?

Jeg har også købt Pole Position er der ingen missioner dertil? Jeg kan
nemlig ikke finde nogen "blip"

Colzen

Fra : Marco Matruglia

Dato : 06-09-03 19:18

"Colzen" <colzen@SLETcolzen.dk> wrote in message
> [...]
> ikke ind i bilen, så hvad f.... skal man?
>
> Jeg har også købt Pole Position er der ingen missioner dertil? Jeg kan
Der er ingen blip. Du skal ind i det lille rum til hende strippern, og bruge
600$ på hende. Det er ubeskriveligt spild af tid, jeg satte mig og så
fjernsyn imens.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 06-09-03 19:45

Colzen wrote:

> Hvordan er det lykkedes for jer?
> Jeg skyder strisser efter strisser og kommer også udenfor, men han hopper
> ikke ind i bilen, så hvad f.... skal man?

Husk på han er AI så han kan godt være lidt tungnem. Gå forholdsvis
langsomt ud af politistationen og gå i store buer uden om ting der kan
komme i vejen (vægge, dørkarme osv). Så skulle han gerne følge med.

Hvis du ikke har temperament til den slags sløvsind så bare efterlad
ham, hop ind i bilen og kør til Pay N Spray.
Når din wanted-level så er nede på 0 igen kan du stille og roligt køre
tilbage til politistationen og hente ham.

> Jeg har også købt Pole Position er der ingen missioner dertil? Jeg kan
> nemlig ikke finde nogen "blip"

Stripperen i første baglokale på venstre hånd. Brug $400 på hende og gå
igen.

/Robert

Fra : Colzen

Dato : 07-09-03 01:44

Mange tak, det lykkedes med begge to.

Hvad så med "Isbutikken" hvor mange handler skal man lave før den er færdig?

Colzen

Fra : Skrabak

Dato : 07-09-03 10:08

"Colzen" skrev d. 07-09-03 01:44 dette indlæg :
> Mange tak, det lykkedes med begge to.
>
> Hvad så med "Isbutikken" hvor mange handler skal man lave før den er
færdig?

> Colzen
>
> ...der skal "sælges" 50 stk.
En god ide er, at holde i nærheden af en paint'n spray, så du kan køre
derind når din wanted-level så småt begynder at stige. Isbilen er extrem
langsom i optræk, og det kan derfor være svært at accellere fra en
løbende strisser de første par meter, så vær meget opmærksom på det,
hvis de er i nærheden.

Mvh. Skrabak

http://www.kandu.dk/

Fra : KEO

Dato : 07-09-03 12:47

"Skrabak" <Skrabak.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> langsom i optræk, og det kan derfor være svært at accellere fra en
> løbende strisser de første par meter, så vær meget opmærksom på det,

Du kan også gøre sådan at du sælger lige indtil du næsten får 2 stjerne og
så køre væk og finder et nyt sted når den ene stjerne er væk, mener det er 4
is pr. stjerne, så du kan sælge 7 og så finde et nyt sted.

KEO

Fra : Colzen

Dato : 07-09-03 18:56

Nu har jeg solgt 68, men der er ikke sket nogt. Skal de 50 sælges på een
tur?

Colzen

Fra : danni plougmann

Dato : 07-09-03 21:15

> Nu har jeg solgt 68, men der er ikke sket nogt. Skal de 50 sælges på een
> tur?
>
> Colzen

ja
du må ikke hoppe ude af bilen inden du får solgt alle 50 på en gang

Fra : Thomas Wesley Hinton

Dato : 09-09-03 00:07

"KEO" <Keo@civiloekonom.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
4
> is pr. stjerne, så du kan sælge 7 og så finde et nyt sted.

Nu er det ikke is man sælger, men hårdestoffer. Hvilket bedre forklarer
politiets interesse ;)

Fra : Rapper

Dato : 10-09-03 12:27

"Skrabak" <Skrabak.news@kandu.dk> wrote in message

> [...]
> langsom i optræk, og det kan derfor være svært at accellere fra en
> løbende strisser de første par meter, så vær meget opmærksom på det,

En anden nem måde er at køre over på stranden på 1. ø, der er det let at
komme til at sælge, og strisserne kan ses på afstand så man kan nå at komme
væk. Jeg klarede den på den måde, kombirneret med den metode KEO nævner.

--
Mvh Rasmus
ICQ# 54047619