Nyt Invocator album
Fra : Propellen

Dato : 06-09-03 13:58

Ude den 20. Oktober.
Jeg glæder mig De holder stilen. Man kan downloade lidt musik fra
www.invocator.com

Desuden spiller de på Metal Festival i Aalborg den 1. November.

--

/Prop

Fra : Kong Kent

Dato : 06-09-03 14:37

> Ude den 20. Oktober.
> Jeg glæder mig De holder stilen. Man kan downloade lidt musik fra
> www.invocator.com

Lyder spændende. Må hellere se at få det skrevet bag øret, så vi kan få
erhvervet deres udspil.

> Desuden spiller de på Metal Festival i Aalborg den 1. November.

Og det glæder vi os *rigtig* meget til. Med NAPALM DEATH som headliner kan
d. 1. november ikke blive andet end en kæmpe succes, for med alle de andre
navne der også er på tapetet, ser det ud til at blive en god dag for
metaltosser i det nordjyske :)

Men nu napper vi lige Dimmu Borgir og Hypocrisy i Hamburg d. 30. i denne
måned, og varmer op til festivalen på dén måde!!

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : Eskil Frantzen

Dato : 06-09-03 19:26

Uha, vildt produceret, går udfra Jacob Hansen sidder bag pulten :P, og
dygtige musikere!

Kan dog ikke lide den vokal :\ Men det er jo smag og behag.

Fra : zcully

Dato : 07-09-03 11:53

"Propellen" <Not@Valid.invalid> wrote in message
> [...]
> www.invocator.com
>
> Desuden spiller de på Metal Festival i Aalborg den 1. November.

Aaaah vildt nok. Har du et link til den metalfestival?

/Zcully

Fra : Propellen

Dato : 07-09-03 13:49

On Sun, 7 Sep 2003 12:53:27 +0200, "zcully"
<*removethis*zcully@hotmail.com> wrote:

>Aaaah vildt nok. Har du et link til den metalfestival?

Det kan du tro.
www.nordicrockbooking.dk
--

/Prop

Fra : Metal Coven.dk

Dato : 07-09-03 19:12

On Sun, 07 Sep 2003 14:49:21 +0200, Propellen <Not@Valid.invalid> wrote:

>Det kan du tro.
>www.nordicrockbooking.dk
Det er en god ide at være tidligt ude m.h.t billetkøb. Der er vist kun 450
billetter til salg, og jeg har allerede taget et par stykker.

Der blev forholdsvis tidligt udsolgt sidste år, og med det kvalitetsmæssige
spring fremad festivalen har taget i år, skulle det ikke overraske mig om der
blev udsolgt tidligere i år.

Festivalen er iøvrigt et initiativ som alle metalhoveder bør støtte - den må
nemlig gerne vokse sig endnu større. Der er et marked for den nemlig!

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas