Hyperhidrose
Fra : Frontier

Dato : 06-09-03 21:15

Hejsa

Har selv dette problem, og er permanent på Erocil for at holde det så
langt nede som det nu kan (har problemet over hele kroppen).

Er der nogen der har en ide til hvordan pokker man kommer af med
dette? Har haft problemet i mange år, men kom først til en læge for et
par år siden som "kendte en læge som kendte lidt til dette"...og som
så kunne give mig Erocil, der holder det nede på et niveau hvor jeg
for det meste kan holde mig til ét sæt tøj per dag.

Mvh:
Klaus Jakobsen