Uregelmæssig blødning
Fra : Christina

Dato : 04-09-03 21:23

Jeg har været på p-piller i 3 år, og haft regelmæssig menstruation, og taget
pillerne til tiden hver dag. Men her efter den sidste menstruation for ca
lidt over to uger siden fik jeg en del ubehag i maven, og begyndte sidste
torsdag at bløde som en almindelig menstruation, men problemet er jo at det
er midt i måneden og der skulle være næsten to uger til jeg skal have den
igen. Har haft en del smerter i den nederste del af maven. Nogen som ved
hvad det er?? Og hvad skal jeg gøre??

Håber på svar hurtigt..

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 04-09-03 21:30

"Christina" <halløj@halløj> skrev i en meddelelse
> [...]
> igen. Har haft en del smerter i den nederste del af maven. Nogen som ved

Ring til lægen, og lad ham/hende bedømme, om det er nødvendigt med et besøg.
Få det bare overstået, det er formodentlig ingenting.

VH Birgitte

Fra : Jane

Dato : 05-09-03 01:13

Christina skrev i <news:3f579dd9$0$97156$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>:

> skulle være næsten to uger til jeg skal have den igen. Har haft en del
> smerter i den nederste del af maven. Nogen som ved hvad det er?? Og
> hvad skal jeg gøre??

Lyder som en underlivsbetændelse jeg engang har haft.

Gå til lægen og få det undersøgt. Sådan noget har det med at blive
værre jo længere der går. Hvis det er underlivsbetændelse får du nok
nogle piller.

Jane