Kim og Sunlight - Hvem øhhhhh... er nu lig~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-09-03 17:20

HVEM FILEN ER "KIM OG SUNLIGHT" ?

Hørte lige en sang med en gruppe som kalder sig "Kim og Sunlight" på
Midtfjord Radio. Kunne ikke finde ret meget om denne gruppe på internet.
Musikkken lød som det almindeligt populære musik, så`n lidt hen i retning af
"Kim og Hallo" og "Jan og Sunny Boys". Trods min store interesser for al
populærmusik har jeg aldrig hørt om denne gruppe.
Jeg fandt dog en lille notits om at de har lavet et par sange som hedder
"Livet er dejligt" og "Hjemme igen". På musikinformationssiden
"Dansktoppen.subnet" kunne jeg se at en gruppe som kun kalder sig "Sunlight"
ligger på Dansktoppen på Rødovres lokalradio og på Radio Joy, med en sang
som hedder "Min sang til dem".
En forespørgsel til "Midtfjord Radio" resulterede i en oplysning om at
personen på pladehylsteret lignede ham fra "Kim og Hallo". Altså Kim
Harring. Men jeg har da aldrig hørt om at han også skulle spille i en gruppe
som hedder "Sunlight", så den nu pludselig hedder "Kim og Sunlight".

Hvad er det her for noget ??? - Er der nogen musikeksperter som kan fortælle
lidt om denne gruppe "Kim og Sunlight". En typisk dansktopspillede gruppe.
Endda mere typisk end typisk dansktopmusik, med en blød og fyldig klang.
Rigtig gynge-musik.

Hilsen Åge

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 03-09-03 18:05

> [...]
> Endda mere typisk end typisk dansktopmusik, med en blød og fyldig klang.

Er det ikke ham Kim der ejer Ballumhus Kro? Hvis det er, har vi et par
signerede skiver med ham - vi mødte ham på Gran Canaria

// Troels

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-09-03 19:14

Troels [around 9000] <puttitat@adslhome.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f561f36$0$54856$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Er det ikke ham Kim der ejer Ballumhus Kro? Hvis det er, har vi et par
> signerede skiver med ham - vi mødte ham på Gran Canaria
>
> // Troels
´________

Hey, det lød faktisk som Ballumhus-Kim. Du har sgu da ret, tror jeg.

Ved nærmere efterlytning havde musikstilen faktisk også mere at gøre med
Ballumhus-Kim end med Kim Harring. Men jeg ved nu ikke hvor meget
Ballumhus-Kim ligner Kim Harring.
Ved du hvad det er for noget med "Sunligt"? - hedder de ikke længere
"Kim og Drengene", men "Kim og Sunlight"? - eller var det før de hed "Kim og
Drengene"? eller er "Ballumhus-Kim" med i to grupper?

Hilsen Åge

Fra : Martin Petersen

Dato : 03-09-03 21:15

Åge Halldorsson (halldorsson@post.tele.dk) skrev følgende:
> [...]
> længere "Kim og Drengene", men "Kim og Sunlight"? - eller var det før
> de hed "Kim og Drengene"? eller er "Ballumhus-Kim" med i to grupper?

LOL....

Nu må du da ikke blive gråhåret Åge.... :)

- Martin

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 03-09-03 21:45

> Hey, det lød faktisk som Ballumhus-Kim. Du har sgu da ret, tror jeg.

Jeg er jo ikke helt dum

// Troels

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 04-09-03 15:25

Åge Halldorsson wrote:
> [...]
> internet. Musikkken lød som det almindeligt populære musik, så`n lidt
> hen i retning af "Kim og Hallo" og "Jan og Sunny Boys".

Hvem er Kim og Hallo, Jan og Sunny Boys??.. Totalt ukendte vil jeg da
sige de også er....??

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : David Rasmussen

Dato : 04-09-03 15:33

Henrik Sørensen wrote:

> Hvem er Kim og Hallo, Jan og Sunny Boys??.. Totalt ukendte vil jeg da
> sige de også er....??

Du lytter åbenbart ikke til tidens største og bedste og mest populære
bands på Radio Knep En Gris. Alle kender da Kim og Fald Død Om og hvad
de ellers hedder.

/David

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 04-09-03 17:59

> Du lytter åbenbart ikke til tidens største og bedste og mest populære
> bands på Radio Knep En Gris. Alle kender da Kim og Fald Død Om og hvad
> de ellers hedder.

*griner et indeklemt grin*

// Troels

Fra : Henrik Sørensen