Banankage
Fra : Heidi

Dato : 02-09-03 18:50

Jeg skal bage en bradepandefuld banankage til en fødselsdag på
lørdag. Vi bliver 12 voksne og 6 børn i alderen 4-10.
Hvem vil af med deres yndlingsopskrift, gerne en der passer nogenlunde
i antal, eller i hvert fald så man nemt selv kan gange op.

På forhånd tak.

P.S. Den behøver ikke være specielt fedtfattig, det vigtigste er
smagen.
--
Mvh. Heidi
Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!

Fra : Helle

Dato : 02-09-03 19:03

Banankage

4 æg

460 gr. Sukker

5 modne bananer

50 gr. Hakkede nødder

50 gr. Havdregryn

1 ¼ dl. Kærnemælk

½ tsk. Salt

2 tsk. Natron

2 tsk. Vanille

375 gr. Mel

225 gr. Smeltet margarine

Bages i midten af ovnen i ca. 35 min ved 200 grader

Fra : Heidi

Dato : 02-09-03 19:42

Helle wrote:
> Banankage

Tak for forslaget - ved du hvor mange personer portionen rækker
til?

--
Best regards,
Heidi

Fra : Helle

Dato : 03-09-03 08:47

> [...]
> Heidi
> I am older today than I was yesterday -
> but I will never be as young again, as I am today.

Undskyld jeg glemte at skrive det men hvis du fordobler opskriften, så er
der til en hel ovnbradepande. Det vil jeg anbefale at du laver - så bliver
den bedst.

Den smager SUPER

Mvh Helle

Fra : Heidi

Dato : 08-09-03 08:45

Helle wrote:

> Den smager SUPER

Ja den gjorde, og det var der vist bred enighed om.
Tak igen

Fra : Jørgen Hess

Dato : 08-09-03 21:34

"Helle" <krammemusen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Banankage

Undskyld, men skal det hele bare blandes sammen? Ingen piskning af æg
og sukker først?
mvh
Jørgen

Fra : Heidi

Dato : 09-09-03 05:49

Jørgen Hess wrote:
> "Helle" <krammemusen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>>

> Undskyld, men skal det hele bare blandes sammen? Ingen piskning af æg
> og sukker først?

Jo det tror jeg - det gjorde jeg i hvert fald...