Entourages adressebog
Fra : Per Rønne

Dato : 02-09-03 11:21

Jeg har et problem med en »spøgelsesindgang« i Entourages adressebog.
Desværre er indgangen forsynet med en forkert e-mail adresse, og derfor
skal den fjernes.

Spøgelsesindgangen fremkommer automatisk når jeg skal skrive en e-mail
[i to-feltet]. Men i selve adressekartoteket kan jeg ikke finde den.
Meget generende.

Nogen forslag?

--
Per Erik Rønne

Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 02-09-03 16:36

Per Rønne <per.ronne@invalid.dk> wrote:

> Spøgelsesindgangen fremkommer automatisk når jeg skal skrive en e-mail
> [i to-feltet]. Men i selve adressekartoteket kan jeg ikke finde den.
> Meget generende.

Når man taster i To: feltet gætter Entourage (og mail.app osv.) på hvem
du vil sende til ud fra alle dem, du har sendt til - og ikke kun fra
adressebogen. Er det det du mener med spøgelsesindgang?
--
Poul

Fra : Per Rønne

Dato : 02-09-03 16:55

Poul Skovmand Thingholm <fjern_pst@phenomen.dk> wrote:

> Når man taster i To: feltet gætter Entourage (og mail.app osv.) på hvem
> du vil sende til ud fra alle dem, du har sendt til - og ikke kun fra
> adressebogen. Er det det du mener med spøgelsesindgang?

Jeg mener med spøgelsesindgang, at den ikke står i adressebogen. Hvor
står den så, for jeg vil meget gerne have den slettet - eller bare
rettet.
--
Per Erik Rønne

Fra : Thomas Tvegaard

Dato : 02-09-03 19:23

Per Rønne <per.ronne@invalid.dk> wrote:

> Jeg mener med spøgelsesindgang, at den ikke står i adressebogen. Hvor
> står den så, for jeg vil meget gerne have den slettet - eller bare
> rettet.

Gå i Mail & News Preferences -> Compose. Under "Recent Addresses" kan du
klikke "Clear List". Du kan også slå funktionen med at vise senest
brugte adresser fra, hvis du vil.

--
Venlig hilsen
Thomas Tvegaard

Fra : Per Rønne

Dato : 02-09-03 19:57

Thomas Tvegaard <ttvegaard@yahoo.dk> wrote:

> Gå i Mail & News Preferences -> Compose. Under "Recent Addresses" kan du
> klikke "Clear List". Du kan også slå funktionen med at vise senest
> brugte adresser fra, hvis du vil.

Tak skal du have. Det hjalp.
--
Per Erik Rønne

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 05-09-03 09:14

> [...]

> Gå i Mail & News Preferences -> Compose. Under "Recent Addresses" kan du
> klikke "Clear List". Du kan også slå funktionen med at vise senest
Hvordan gør man det samme med Mail? Kender godt problemet...
Jens