[CSS] SELECT
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 01-09-03 15:52

Hej gruppe!

Jeg har lavet et stylesheet, som giver input- og textarea-felter det flade
XP layout. Men jeg har et problem med at få SELECT drop-down bokse til at få
det samme layout. Min klasse ser således ud:

..LoginFormTable INPUT
{
border: 0px;
width: 100%;
font-family: Verdana,sans-serif;
font-size: 12px;
}

Hvad skal jeg gøre, for at også SELECT vil få samme design?

--
Mvh. Jesper

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 01-09-03 17:07

"Jesper Nielsen" <jn@nielsenit.dk> writes:

> Jeg har lavet et stylesheet, som giver input- og textarea-felter det flade
> XP layout. Men jeg har et problem med at få SELECT drop-down bokse til at få
> det samme layout.

Forkert gruppe, så. CSS hører til i d.e.i.w.html. Jeg sætter followup dertil.

> [...]
> font-size: 12px;
> }
>
> Hvad skal jeg gøre, for at også SELECT vil få samme design?

Ret første linje til:
.LoginFormTable input, .LoginFormTable select
så gælder CSS-koderne for både input- og select-elementer.

/L