Køb af baljer og kar ?
Fra : Henrik Rask Petersen

Dato : 31-08-03 22:51

Hej derude,

Nu har søgt i temmelig lang tid efter en eller anden form for balje/tønde,
hvor jeg kan tilberede mit vand. Er der nogen der ved hvor man køber sådan
nogle? jeg har kigget i Silvan og diverse andre byggemarkeder - men uden
held.

Jeg har tænkt på omkring 60-80 liter

Mvh. Henrik Rask Petersen

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 31-08-03 23:44

"Henrik Rask Petersen" <NOSPAMtarzan@jungle.dk> skrev i en
meddelelse news:bitqj1$o85$1@sunsite.dk
> [...]
> ved hvor man køber sådan nogle? jeg har kigget i Silvan og
> diverse andre byggemarkeder - men uden held.

Jeg fandt nogle kasse (med låg) på tilbud i den lokale supermarkede (ca
30-40 liter) som jeg brugte til opbevaring af fisk, gus og sten under
flytning. Mener kun de koste 30,- pr. stk. Hvad med et havecenter, de må
da sælge regnvandstønder.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Brian Larsen

Dato : 31-08-03 23:44

Prøv http://www.scandrums.dk/

mvh Brian Larsen

Fra : Ole Larsen

Dato : 01-09-03 02:42

> [...]
> nogle? jeg har kigget i Silvan og diverse andre byggemarkeder - men uden

Jeg har 10 stk stabelbare 25 L dunke med tappehane og skruelåg, der kun har
været anvendt til dest. vand.
Et par stk. kan efter aftale afhentes i Odense C mod 1 stk. Grøn
Tuborg/dunk.

--
Mvh, Ole.
Gør det lettere for alle : Slet det du ikke kommenterer og skriv under det

Fra : Ole Vandborg Rasmuss~

Dato : 01-09-03 10:53

> [...]
> nogle? jeg har kigget i Silvan og diverse andre byggemarkeder - men uden

Nu ved jeg ikke om der skal være låg på - men en murerbalje fra Harald
Nyborg lyder som det du leder efter. De fås i flere størrelser (op til 90L),
og koster ikke meget.

/Ole

Fra : BO

Dato : 01-09-03 12:08

> Hej derude,
>
> Nu har søgt i temmelig lang tid efter en eller anden form for balje/tønde,
> hvor jeg kan tilberede mit vand. Er der nogen der ved hvor man køber sådan

jeg købte nogle store murebaljer (omkring 70 L) til ca 60 kr stk i Dendek
byggemarked

Hilsen Bo

Fra : Thomas Joergensen

Dato : 01-09-03 16:43

Silvan har mange fine baljer, der købte jeg en 100 liters.

Fra : HD

Dato : 03-09-03 14:00

Beholder tønder mm. kan købes hos Nørresnede beholder fabrik ( eller
beholder rensning ved ikke med sikkerhed) ligger ud til vej 52 mod Horsens
fra det store kryds i Nørresnede.