cm4?
Fra : Gimmer

Dato : 24-08-03 16:53

nogle gode strategier? jeg syntes det kør efint de førdste par kampe så går
det heller ikke mere! hvad gør jeg forkert?

vg Gimmer

Fra : Emil Jensen

Dato : 24-08-03 17:31

> nogle gode strategier? jeg syntes det kør efint de førdste par kampe så
går
> det heller ikke mere! hvad gør jeg forkert?

Hvilket hold kører du med? Taktik?

Mvh

Emil

Fra : Gimmer

Dato : 24-08-03 17:40

brøndby!

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 29-08-03 17:53

Gimmer wrote:
> brøndby!

Ja se, allerede dér går det galt

--
Jacob

If they ever come up with a swashbuckling School, I think one of the
courses should be Laughing, Then Jumping Off Something. When you're
riding in a time machine way far into the future, don't stick your
elbow out the window, or it'll turn into a fossil.

Fra : DaneX

Dato : 24-08-03 19:57

> nogle gode strategier? jeg syntes det kør efint de førdste par kampe så
går
> det heller ikke mere! hvad gør jeg forkert?

Du kan prøve at søge hjælp til taktiker, træninger, spillere m.m. på f.eks.:

http://www.cmagazine.dk
http://www.cm-revolution.dk

Men de spil jeg har taget i den danske liga i CM4 har det altid gået mindre
godt for Brøndby.
Det skal siges at jeg aldrig selv har spillet med Brøndby. Men f.eks. med
mit nuværende spil lå BIF flere gange under nedrykningsstregen men reddede
skindet til sidst. Men efter 10 runder i 2. sæson blev Michael Laudrup
fyret.

Men prøv at se om du kan finde lidt hjælp på en af de to sider...

/DaneX

Fra : Gimmer

Dato : 25-08-03 21:16

jo tak det vil jeg prøve!