Medal af Honor Allied Assault
Fra : Arno

Dato : 24-08-03 08:06

Hjælp jeg kan ikke komme vidre jeg er nået til der hvor tankvognen køre hen
til broen og man skal skyde de folk der prøver at springe broen i luften,
hvordan kommer man vidre.?

--

Mvh Arno
Home page: go/to.firemann

Fra : Kim

Dato : 24-08-03 08:42

"Arno" <arno@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Hjælp jeg kan ikke komme vidre jeg er nået til der hvor tankvognen køre
hen
> til broen og man skal skyde de folk der prøver at springe broen i luften,
> hvordan kommer man vidre.?
Du løber op i tårnet til venstre for broen og sniper de 4-7(tror jeg nok,
at det er der komme ) mænd der kommer løbende.Derefter tager du din kikkert
og kalder på flystøtte mod kampvognene.
Jeg mener, at det var sådan jeg klarede den. Du kan se frem til nogle rigtig
fede missioner i den nærmeste fremtid.
God fornøjelse.
M.V.H.
Kim Steffensen

Fra : Krokodillen \(4681\)

Dato : 24-08-03 09:35

det var kun en del af det.
PAS PÅ RYGGEN.
Tyskerne vil hele tiden prøve at komme op til dig via trappen så du skal
kæmpe på 2 fronter.

Carsten Phillip Andersen
Mod dumhed kæmper selv guder forgæves.

Fra : Arno

Dato : 24-08-03 13:31

Hej igen

jeg har været i tornet og jeg har kikkert og radionen kan bruge kikkerten
men hvordan får jeg radioen aktiveret, skal jeg stå et bestemt sted.

--

Mvh Arno
Home page: go/to.firemann

Fra : Krokodillen \(4681\)

Dato : 24-08-03 13:42

tryk på skyd knappen

Fra : Arno

Dato : 24-08-03 17:05

Hej ng
Takker for hjælpen nu er jeg kommet vidre.