Yoghurt is ?
Fra : EnjoyNews

Dato : 25-08-03 21:09

Hejsa,

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde yoghurt is med max 0.3 % fedt ?

Takker på forhånd

Heidi

Fra : SNiP

Dato : 25-08-03 21:23

"EnjoyNews" <mh-nyheder@mail.dk> wrote in message
> Hejsa,
>
> Er der nogen der ved hvor jeg kan finde yoghurt is med max 0.3 % fedt ?
>
> Takker på forhånd
>
> Heidi

Nej men jeg har sværet ved at forestille mig at det smager specielt rart..
I det hele taget forekommer det mig at de her 'I can't belive it aint ...'
produkter mangler lidt i de danske forretninger.

/J

Fra : Samsara

Dato : 26-08-03 18:49

"EnjoyNews" <mh-nyheder@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa,
>
> Er der nogen der ved hvor jeg kan finde yoghurt is med max 0.3 % fedt ?
>
> Takker på forhånd
>
> Heidi

Jeg har set yoghurtis i SuperBrugen, men jeg er ikke lige klar over,
hvor mange procent den er på.

Jeg ved dog, at den smager godt

Venligst
Samsara

Fra : EnjoyNews

Dato : 26-08-03 19:37

Ja jeg har også selv set masser af yoghurt is rundt omkring.. men de ligger
som regel på 1.5% fedt.. mon nogen ved om man skal i en special forretning
eller lign og i så fald hvilken ?

Heidi