Akupunktur
Fra : BSL

Dato : 29-08-03 22:09

Hej alle

Jeg vil gerne fortælle om mine erfaringer med akupunktur.

Jeg har gennem mange år, lige siden skoletiden (dvs i næsten 25 år) lidt af
migræne/spændingshovedpine med så kraftige smerter, at jeg engang i
fortvivlelse bankede mit sølle hoved ind i væggen (det kan ikke anbefales).
jeg har spist så mange smertestillende piller at jeg var bekymret for min
mavesæk. Det værste ved migrænen var, at jeg kastede op under mine anfald.
Jeg viste at den dunkende følelse kunne stilne af, hvis jeg kunne ligge
meget stille, gerne samtidig med at et par fingre trykkede ind på stykket
lige mellem hoved og nakke. så derfor var det bestemt ikke rart samtidig at
skulle ud og kaste op da det fik dunkeriet igang igen.

Så for fire år siden blev jeg anbefalet at gå til en akupunktør, hun gav mig
fire behandlinger i alt, hvor hun satte nålene ind hele vejen fra isse til
fod. da jeg sidste gang fortalte hende om min opkastninger sagde hun at det
var hovedet der gav maven de forkerte signaler, så stak hun mig gevaldig på
hænderne i mellem fingrene, og siden har jeg kunne nøjes med mild hovedpine
og uden opkast og lysfølsomhed. Jeg må sige at jeg virkelig har fået en nu
tilværelse serveret på et sølvfad og kan virkelig anbefale folk med migræne
af prøve. Det er rædsomt at leve et liv hvor migrænen sætter dagsordnen.

Jeg var så heldig at der i byen hvor jeg bor var en kinesisk akupunktør (som
jeg desværre ikke kan finde mere) hun havde været overlæge i Beijing. så at
hun viste hvad hun havde med at gøre er jeg ikke i tvivl om.

Hilsen Birgitte

Fra : Padmé Amidala

Dato : 29-08-03 22:21

Det lyder som hende jeg har brugt i Odense..... er det mon den samme?

VH
Padmé

Fra : BSL

Dato : 30-08-03 12:59

Hej Padmé

Det var i Århus, men hun er ikke til at finde her i byen så kan du huske
hvad hun hedder? jeg vil gerne have kontakt med hende igen, jeg har en
datter der lider af nedsat tømning af mavesækken og jeg har fået anbefalet
at prøve med akupunktur til hende, men gerne vil have en som jeg ved kan.

Hilsen Birgitte

Fra : Padmé Amidala

Dato : 30-08-03 16:09

Hende jeg taler om hedder Hong og ligger på Hunderupvej 153 i Odense..

Hun kan nogle tricks

VH
Padmé Amidala

Fra : Bjarne Krog

Dato : 31-08-03 07:43

On Sat, 30 Aug 2003 13:58:57 +0200, "BSL" <mail@fjerndettesembach.dk>
wrote:

> [...]
>at prøve med akupunktur til hende, men gerne vil have en som jeg ved kan.

Hvis du ønsker at finde en akupunktør der både har sin uddannelse i
orden og sine forsikringer ligeså, så find din akupunktør her.
www.aku-net.dk

---
Helbredende hilsner fra
Akupunktør Bjarne Krog http://www.blivrask.dk
Søger du en akupunktør så kik her http://www.akupunktoerer.dk/

Fra : Helle

Dato : 30-08-03 08:12

"BSL" <mail@fjerndettesembach.dk> wrote in message
> [...]

at
> hun viste hvad hun havde med at gøre er jeg ikke i tvivl om.

Hejsa.

Åh hvor jeg kender det der med migrænen og opkastning osv. Det er grusomt!!
Jeg gik til en zoneterapeut som har sørget for at jeg meget meget meget
sjældent har brug for medicin eller overhovedet får den mindste migræne.
Normalt skal jeg ellers tage min migrænemedicin 3 gange dagligt da det er
forbyggende også men inden for den sidste mdr har jeg kun taget en enkelt
pille!
Så zoneterapi kan også anbefales.

Mvh Helle