At sove på øret...
Fra : Morten Nørgaard

Dato : 21-08-03 12:29

Kom igen til at sove på mit ene øre, og forhindrede derfor
blodgennemstrømningen - og vågnede op og havde det lidt sjovt med at nyde
smerten mens blodet igen fandt gennem øret... Gør sgu' nas, og man skal i
hvert fald ikke blive arrig og rykke hovedet til den anden side.

Er det noget, som i andre har prøvet? Det burde vel ikke være noget man kan
tage skade af? Jeg spørger fordi er begyndt at gøre det forholdsvis tit, og
overvejer om mine hovedpiner måske kan skyldes dette. Kunne godt bruge
andres erfaringer.

Tak,

Mhv.

Morten.

Fra : Carsten Riis

Dato : 21-08-03 12:48

"Morten Nørgaard" wrote:

> [...]
> overvejer om mine hovedpiner måske kan skyldes dette. Kunne godt bruge

Altså har jeg tilbragt ca. en tredjedel af mit liv på at sove. Og har
endnu aldrig "sovet på øret".
Hvad med at skifte hovedpude?

Det eneste jeg prøvet et par gange var, at sove på min arm, så den føles
helt....tja som om den ikke kan løfte sig ved egen hjælp. Men efter lidt
flyttet rundt på armen vha. den anden arm, så virker den som den skal.
Jeg kan da røbe, at min arm er her endnu. Og det er snart en to års tid
siden, jeg sidst har prøvet det.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Morten Nørgaard

Dato : 21-08-03 13:06

> Altså har jeg tilbragt ca. en tredjedel af mit liv på at sove. Og har
> endnu aldrig "sovet på øret".
> Hvad med at skifte hovedpude?

Joe, det var måske noget. Ligger generelt ret højt med hovedet.

Fra : Kathrine

Dato : 21-08-03 16:02

"Morten Nørgaard" skrev:

> [...]
tit, og
> overvejer om mine hovedpiner måske kan skyldes dette. Kunne godt

Jeg kender godt til det der med at vågne op og have ret så ondt i selv
øreflapsen.
Det er vel sket, når jeg har sovet rigtigt tungt og rigtig længe i
samme position.
Jeg tror det skader lige så meget som når man får en arm eller et ben
til at sove.
Men sover du af en eller anden grund tungere for tiden?
Eller er din hovedpude udtjent/for hård?
Ellers har jeg ingen idéer....
--
Kathrine
---

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 21-08-03 18:54

"Morten Nørgaard" <morten.norgaardSPAMMINGNOTHANKS@uni-c.dk> skrev i en
meddelelse news:bi2a77$4l6$1@news.net.uni-c.dk...

> [...]
og
> overvejer om mine hovedpiner måske kan skyldes dette. Kunne godt bruge

Jeg blev en gang - lidt tilfældigt - opmærksom på, at årsagen til mine
hyppige hovedpiner var sengens placering i soveværelset *S*

Der er ingen gardiner i mit soveværelse og det betyder, at jeg på visse
tider af året får solen lige i ansigtet nogle timer meget tidligt om
morgenen. For at undgå ubehaget lå jeg med hovedet drejet VÆK fra solen.

Jeg kunne have valgt at sætte gardiner op. Men jeg foretrak at flytte sengen
en smule, så solen nu ikke mere rammer min hovedpude om morgenen.

Og vupti.. hovedpinen forsvandt.

Mvh. Lisbeth

Fra : arc@na

Dato : 21-08-03 23:25

"Lisbeth Jacobsen" <jacobsenlisbeth@hotmail.com> wrote in

> Jeg kunne have valgt at sætte gardiner op. Men jeg foretrak at flytte
> sengen en smule, så solen nu ikke mere rammer min hovedpude om
> morgenen.

Jeg har træpersienner i mit soveværelse. Det kan anbefales.

--
Vore bedstemødre gik med tørklæde, men de gik bestemt ikke med hijab.
dkpolitikfest3@hotmail.com

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 21-08-03 23:28

"arc@na" <this.is@n.invalid.email.org> skrev i en meddelelse

> Jeg har træpersienner i mit soveværelse. Det kan anbefales.

Havde jeg ønsket at dække vinduet havde jeg gjort det - men jeg foretrækker
faktisk at undvære enhver form for afskærmning af vinduet, så dagslyset kan
komme ind. Men at få morgensolen lige i hovedet var for meget af det gode.
*S*

Mvh. Lisbeth