Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
God netbutik søges
Fra : Michael Jensen

Dato : 21-08-03 16:22

Hej

Jeg skal ud og købe mig et nyt digitalkamera og vil i den forbindelse godt
høre om i kan anbefale en netbutik hvor i evt. har handlet?

Butikken skal gerne have lidt at vælge imellem og det gør ikke noget at den
er udenlandsk, så længe den ligger i Europa.

Mange venlige hilsner

Michael Jensen

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 21-08-03 16:46

Jeg bruger www.photoshop.dk
Selvom de er danske er prisen ok. Skal du købe meget kan du maile dem og få
lidt rabat (måske).

Og som det vigtigste kan jeg sige:
Varene kommer straks.
De ved hvad de snakker også så selv jeg kan forstå det.
Har købt der 5 gange og vil give dem top karakter alle gange.

Jan

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 21-08-03 16:51

Hej Michael,

> Jeg skal ud og købe mig et nyt digitalkamera og vil i den forbindelse godt
> høre om i kan anbefale en netbutik hvor i evt. har handlet?

Hvis jeg var dig ville jeg for det første tjekke EDBPriser ud for at få fat
i priserne.

På den side bliver forhandlerne også bedømt og det kan du jo så også gå ud
fra.

Jeg vil også anbefalde dig at besøgre Firmacheck. Her kan du se personlige
meninger om de forskellige butikker og så videre.

Held og lykke.

Link (EDBPriser):
http://www.edbpriser.dk/hardware/digitalkamera.asp

Link (Firmacheck):
http://www.firmacheck.dk/

/Glenn
(Remove "REMOVETHIS" in the end of my e-mail to reply.)

Fra : Søren H Nielsen

Dato : 21-08-03 18:12

Jeg handler selv meget i denne: www.technikdirekt.de de er både hurtige og
du sparer typisk 20-30 %

Mvh
Søren H Nielsen

Fra : Kenneth

Dato : 21-08-03 18:34

> Jeg skal ud og købe mig et nyt digitalkamera og vil i den forbindelse godt
> høre om i kan anbefale en netbutik hvor i evt. har handlet?

Hvis du gerne vil spare masser af gysser, så kig i Tyskland. Jeg har handlet
hos begge og er fuldt ud tilfreds.

http://www.ny-camera.com
http://www.technikdirekt.de

Kenneth
www.ziax.dk

Fra : RIPRAPRUP

Dato : 21-08-03 20:22

Jeg tror at denne er billigst af de rigtig mange sider jeg har været igennem
de sidste par uger. Ogsåhar de også siden på dansk, hvilket kan hjælpe.

http://www.nomatica.com/index.asp?devise=DKK&langue=DK&pays=DK

Held og lykke, Jesper.

Fra : Dennis H

Dato : 21-08-03 21:28

Jeg bruger både www.edbpriser.dk og www.pricerunner.dk
Når jeg skal finde foto ting.

mvh /Dennis

Fra : Jan Andersen

Dato : 21-08-03 23:38

Hej Michael.

> [...]
den
> er udenlandsk, så længe den ligger i Europa.

Jeg har før med held fundet den billigeste pris i EU, og så gået ned til min
lokale fotopusher og spurgt om han vil lege med, indtil videre har han da
ikke sagt nej )

***spamsikring fjern i min email***

// Jan

Fra : Jan

Dato : 22-08-03 06:48

"Jan Andersen" <jeafjern@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
min
> lokale fotopusher og spurgt om han vil lege med, indtil videre har han da

Det forstår jeg da godt, du vil vel heller ikke have den samme løn som en
græker eller portugeser.

Jan