Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Prisfald på Canon EOS 10D
Fra : Hans Chr. Sørensen

Dato : 16-08-03 15:46

Prisen i Tyskland er nu nede på 1450 Euro = 12.375 kr.
Se >>> http://www.foto-oehling.com/cgi-bin/Oehling.storefront/DE/catalog

Hilsen Hans

homepage: www.hcstune.subnet.dk (Billedsiden)

Fra : Ivar

Dato : 16-08-03 22:58

Hans Chr. Sørensen skrev:
> Prisen i Tyskland er nu nede på 1450 Euro = 12.375 kr.
> Se >>> http://www.foto-oehling.com/cgi-bin/Oehling.storefront/DE/catalog

Meget interessant!
Er der nogen der har købt hos Oehling, og kan sige godt eller skidt?

Ivar

Fra : Peter Loumann

Dato : 17-08-03 00:21

On Sat, 16 Aug 2003 16:46:22 +0200, "Hans Chr. Sørensen"
<hcstune-no-spam@yahoo.dk> wrote:

>Prisen i Tyskland er nu nede på 1450 Euro = 12.375 kr.
>Se >>> http://www.foto-oehling.com/cgi-bin/Oehling.storefront/DE/catalog

Så er den vist steget igen, jeg læser 1 649.90 EUR på

<http://www.foto-oehling.com/cgi-bin/Oehling.storefront/3f3ebbaa00e35e54273f0ad44387067e/Product/View/134547>

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Ivar

Dato : 17-08-03 08:20

Peter Loumann skrev:

> Så er den vist steget igen, jeg læser 1 649.90 EUR på

Ja, men det er stadig ca. 12.375 kr, så mon ikke Hans blot skrev forkert
euro pris. Det er under alle omstændigheder et godt tilbud.
Jeg har tidligere købt kamera ved technikdirekt.de, der tog det over
en måned inden de leverede. Det var betalt med kreditkort og jeg
gætter på at de ønskede at mindske deres udestående. Jeg har spurgt
dem om leveringstid på 10D for nogle dage siden, men de har ikke
svaret, så jeg ser mig om efter en anden forhandler. Det er jo en del
penge så det skulle gerne være en man har tillid til.
Technikdirekt.de skal have 1.879 EUR, så Oehlings tilbud er
interessant.

Jeg havde tænkt mig 10D med en Canon EF USM 3,5-4,5/24-85.
24-85 svarer med 10D's faktor på 1,6 til ca. 35-135mm.
Jeg har tidligere ejet et EOS 10 (analogt), hvilket jeg stadig har
nogle linser med længere brændevide fra. Kameraet var der
nogen der løb med (gid deres sjæle må brænde op i helvede,
de er værd at slå med en sutsko).

Ivar

Fra : Peter Loumann

Dato : 17-08-03 08:48

On Sun, 17 Aug 2003 09:19:54 +0200, "Ivar" <did@[nozpam]oncable.dk>
wrote:

>Ja, men det er stadig ca. 12.375 kr,

Da har ret. Jeg havde ikke lige regnet på det.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : John Friis Løndal

Dato : 18-08-03 08:42

Jeg købte D10 for 2 måneder siden på følgende link:

http://www.dnet24.de/cgi-bin/dnet24/0000000614046?tR745u8V;;260

Havde kameratet samt et objetiv i løbet af 4 post dage, god service,
svar på email inde for et døgn.

Se evt. http://www.fotokritik.dk/oversigt.html?bruger=3843 for
eksempler fra kameraet.

Mvh