Kyllingelår
Fra : Padmé Amidala

Dato : 21-08-03 16:34

Hvor lang tid vil I give almindelige kylligelår ved 200 grader i en
varmluftsovn?

VH
Padmé Amidala

Fra : **LOC**

Dato : 21-08-03 17:10

45 min...

Fra : kim rasmussen

Dato : 21-08-03 18:48

hej Padmé Amidala
45 minutter ville jeg give kyllingelår alt efter hvor mange du skal stege

Kim Rasmussen
www.leChef.dk
Din køkkenchef på nettet

Fra : Martin Andersen

Dato : 22-08-03 11:44

> Hvor lang tid vil I give almindelige kylligelår ved 200 grader i en
> varmluftsovn?

cirka 1 time

Fra : Padmé Amidala

Dato : 22-08-03 16:29

Tak alle tre..
vi har nemlig denne diskussion hver gang der skal laves kyllingelår
herhjemme..
jeg mener at 45 min er ok.. og kæresten mener de skal ihvertfald have en
time..

:)
VH
Padmé Amidala

Fra : Dorte R.M. Hansen

Dato : 22-08-03 21:08

On Fri, 22 Aug 2003 17:29:19 +0200, "Padmé Amidala"
<gsagae@geagnhwo.com> wrote:

> [...]
>herhjemme..
>jeg mener at 45 min er ok.. og kæresten mener de skal ihvertfald have en

Og jeg gør det, at når de magiske 45 minutter er gået, lægger jeg
hovedet lidt på skrå og beslutter mig for at give dem "5 min. mere"

Velbekomme
Dorte

--
http://www.bornholm.nu
Debat

Fra : Inger Pedersen

Dato : 22-08-03 21:12

"Dorte R.M. Hansen" <dot.ringholm@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Og jeg gør det, at når de magiske 45 minutter er gået, lægger jeg
> hovedet lidt på skrå og beslutter mig for at give dem "5 min. mere"

Hehe - osse her
Jeg troede, jeg var den eneste, der hopper på den hver gang i stedet for at
beslutte mig til de 50 min. fra start.

Hilsen Inger

Fra : Dorte R.M. Hansen

Dato : 22-08-03 21:23

On Fri, 22 Aug 2003 22:11:31 +0200, "Inger Pedersen"
<inger@pedersen.tdcadsl.dk> wrote:

>Hehe - osse her
>Jeg troede, jeg var den eneste, der hopper på den hver gang i stedet for at
>beslutte mig til de 50 min. fra start.

Virker desværre ikke her, jeg har prøvet - og de fik alligevel "5 min.
mere"... Mine "5 min. mere" lider vist af at være rimellig fleksible i
mit køkken

God week-end
Dorte

--
http://www.bornholm.nu
Debat

Fra : Inger Pedersen

Dato : 22-08-03 21:37

"Dorte R.M. Hansen" <dot.ringholm@get2net.dk> skrev i en meddelelse

- og de fik alligevel "5 min.
> mere"... Mine "5 min. mere" lider vist af at være rimellig fleksible i
> mit køkken

Lige præcis - det er jo det, det handler om!

Hilsen Inger

Fra : Jan Bøgh

Dato : 24-08-03 18:48

Padmé Amidala wrote:

> vi har nemlig denne diskussion hver gang der skal laves kyllingelår
> herhjemme..
> jeg mener at 45 min er ok.. og kæresten mener de skal ihvertfald have
> en time..

Prøv at smage på dem.
Hvis I har diskussionen hver gang, var det vel på tide at samle sig lidt
erfaringer

vh
Jan

Fra : Padmé Amidala

Dato : 24-08-03 20:13

"Jan Bøgh" <jan@boegh-dot-net> wrote in message

> Prøv at smage på dem.
> Hvis I har diskussionen hver gang, var det vel på tide at samle sig lidt
> erfaringer
>
> vh
> Jan

Vi er lidt urokkelige.. For jeg mener stadig at de har fået nok efter 45
min... og han det modsatte

Fra : Inger Pedersen

Dato : 24-08-03 20:18

"Padmé Amidala" <gsagae@geagnhwo.com> skrev i en meddelelse

> Vi er lidt urokkelige.. For jeg mener stadig at de har fået nok efter 45
> min... og han det modsatte

Jamen kunne du så ikke vente 20 min. med at lægge din portion i ovnen?
Vupti: Begge har fået lår, der er stegt tilpas, og maden er færdig på samme
tid.

Hilsen Inger

Fra : Padmé Amidala

Dato : 24-08-03 20:20

"Inger Pedersen" <inger@pedersen.tdcadsl.dk> wrote in message

> Jamen kunne du så ikke vente 20 min. med at lægge din portion i ovnen?
> Vupti: Begge har fået lår, der er stegt tilpas, og maden er færdig på
> [...]

Slet ikke nogen dårlig idé...

VH
Padmé Amidala

Fra : Jan Bøgh

Dato : 25-08-03 16:23

Padmé Amidala wrote:

> Vi er lidt urokkelige.. For jeg mener stadig at de har fået nok efter
> 45 min... og han det modsatte

Intet enkelt svar vil kunne gøre jer begge glade!

Gør som Inger Pedersen foreslår.

vh
Jan

Fra : Stefan Garvig

Dato : 24-08-03 03:09

Prøv at give dem ca. en time på grill ved 175 grader. Dét bliver så lækkert:
Kødet falder fra benet, og skindet bliver så lækket sprødt.

God appetit!

Venligst

Stefan Garvig

--