Motorblok
Fra : Tobias Klint

Dato : 21-08-03 16:40

Hej ng
Jeg har et stor problem, jeg kan ikke komme ind i mortorbloken. Min struger
er helt smader
Men hvordan får kommer jeg så der ind...??
Jeg har en suzuki Dm50
Håber nogen kan hjælpe mig!

Hilsen
Tobias

--
Køber & Sælger
jeg forbeholder mig ret til ikke at sælge hvis budene er for lave!!!

Fra : Klaus G.

Dato : 21-08-03 19:05

> Jeg har et stor problem, jeg kan ikke komme ind i mortorbloken. Min
struger
> er helt smader
Ind? Og hvad er smadret?

--
Klaus G. / Seth-Enoch

The only thing necessary for the triumph of Evil, is for good men to do
nothing - Edmund Burke(1729-97)

Fra : Tobias Klint

Dato : 22-08-03 20:06

Klaus G. wrote:
> Ind? Og hvad er smadret?

Jeg vil lige tilføje at jeg er ordblind

Ja jeg skal ind til min kæde, og min krumtap.... så det er det jeg kalder
ind.
Der sedder nogen skruer på min motorblok som er smadert...
håber det var beder

Hilsen
Tobias

Fra : Tobias Klint

Dato : 22-08-03 20:05

Fra : Tim Sørensen

Dato : 21-08-03 22:17

"Tobias Klint" <Tobias_H_Klint@hotmail.com> wrote
> Der sedder nogen skruer på min motorblok som er smadert...
> håber det var beder

Ah! - Du mener at skruerne er blevet runde, så
værktøjet ikke kan få fat?

Hvis de stikker ud fra blokken kan du bruge f.eks en
vandpumpetang til at dreje dem ud med.

--
Mvh.... Tim Sørensen
56º 24'209 N / 10º 55'631 E

Fra : Zeros

Dato : 22-08-03 05:53

Nogle gange kan man slå dem løs med en hammer og en mejsel.
Eller en slagskruetrækker.
Eller du kan svejse noget på dem så du kan få ordentlig fat.

Held og lykke

Fra : Zeros

Dato : 22-08-03 05:53

Fra : Tobias Klint

Dato : 23-08-03 14:02

Tim Sørensen wrote:
> [...]
>
> Ah! - Du mener at skruerne er blevet runde, så
> værktøjet ikke kan få fat?
>
> Hvis de stikker ud fra blokken kan du bruge f.eks en

så værktøjet ikke kan få fat?

Ja det er det jeg mener

Fra : Tobias Klint

Dato : 23-08-03 20:58

Tim Sørensen wrote:
> [...]
>
> Ah! - Du mener at skruerne er blevet runde, så
> værktøjet ikke kan få fat?
>
> Hvis de stikker ud fra blokken kan du bruge f.eks en

Okay det gøre jeg så

ømm nu har jeg prøvet det men det kan man ikke....
er der nogen da har noget andet man kan prøve..
Der kan sendes billede af motoern

Fra : Calle.

Dato : 22-08-03 22:57

Tobias Klint wrote:

> Okay det gøre jeg så
>
> ømm nu har jeg prøvet det men det kan man ikke....
> er der nogen da har noget andet man kan prøve..
> Der kan sendes billede af motoern

bor lortet ud, og skær et ny gevind.
--
Calle

Fra : Tobias Klint

Dato : 23-08-03 08:28

Calle. wrote:

> bor lortet ud, og skær et ny gevind.

Hej
ja det kunne man jo gøre...
men vil lige være sikker på da ikke er andre., ting man kan gøre inden.

Hilsen
Tobias.