original SE kasse bortgives :-)
Fra : Michael Holm

Dato : 21-08-03 10:17

hvis der er en fanatisk samler, så har jeg en original papkasse med
original flamingo til en Macintosh SE.

Man kan se billede af mac'en på kassen + at der var 6.0.4 Mulitfinder
(!!) i
står i centrum københavn een uges tid hvis der er nogen der vil havde
sådan en ?
--
Michael T. Holm
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Thomas Hillebrandt

Dato : 21-08-03 10:39

Den kan du godt reservere til mig. Hvornår skal jeg komme efter den? Og
hvor???

Mvh.
Thomas

Fra : Michael Holm

Dato : 21-08-03 10:58

Thomas Hillebrandt <news@thomashillebrandt.com> wrote:

> Den kan du godt reservere til mig. Hvornår skal jeg komme efter den? Og
> hvor???
>
> Mvh.
> Thomas

fino, sender dig lige en mail med detaljer

--
Michael T. Holm
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 21-08-03 12:31

Hej Michael

Michael Holm <michael.holm@anthro.ku.dk> wrote:

> [...]
> (!!) i
> står i centrum københavn een uges tid hvis der er nogen der vil havde

HVis ingen anden har sat sig på den, vil vi gerne på Macmuseum her i
Århus.

/Sebastian

DK-8220 Brabrand - +45 86 25 10 50

Fra : Jacob Toxwenius

Dato : 21-08-03 13:56

In article <1g01gi8.qmugva1u5cyw8N%michael.holm@anthro.ku.dk>,
michael.holm@anthro.ku.dk (Michael Holm) wrote:

> [...]
> (!!) i
> står i centrum københavn een uges tid hvis der er nogen der vil havde

Oh! -Den vil jeg da gerne afhente :)
....Hvis du sender den til MacMuseum, så er jeg vel bare nød til at
forkaste min afguddyrkelse, sælge mine gamle Maccer på eBay, og blive
munk...

Mvh
Jacob