Mød danskere og udlændinge via iChat
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 21-08-03 09:52

Preben Bødker Nielsen og jeg har eksperimenteret med et internationalt
chatroom, hvor udlændinge har mulighed for at træffe og chatte med
danske Mac brugere.

Vi har døbt det: MeetDanishMacUsers

Det fungerer på samme måde som MacSnakDK og tilgåes på samme måde.

Så kender I nogle udenlandske Mac brugere, som kan chatte på engelsk er
her en enestående mulighed for at møde hele verden.

God fornøjelse.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 21-08-03 14:51

> Preben Bødker Nielsen og jeg har eksperimenteret med et internationalt
> chatroom, hvor udlændinge har mulighed for at træffe og chatte med
> danske Mac brugere.

Bravo - flot initiativ

Hvordan finder jeg det? Er det med iChat - eller?

venlig hilsen

Martin

--and don't forget to boogie

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 21-08-03 15:12

Martin Ammentorp <martin@xyzammentorp.org> wrote:

> Bravo - flot initiativ

Tak.

> Hvordan finder jeg det? Er det med iChat - eller?

Jep med iChat. Tast æble + g og skriv så

MacSnakDK eller

MeetDanishMacUsers

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 21-08-03 18:46

> Jep med iChat. Tast æble + g og skriv så
>
> MacSnakDK eller
>
> MeetDanishMacUsers

Fint - det vidste jeg sørme ikke.

Kan man også få en liste over alle, som er på nettet med iChat (kun de
der er registreret som venner viser sig. Og det er jo en manuel
registrering jeg har foretaget efter at have fået folks chatnavn. Det
kunne være sjovt at udvide denne kreds....

venlig hilsen

Martin

--and don't forget to boogie

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 21-08-03 21:06

> [...]

> registrering jeg har foretaget efter at have fået folks chatnavn. Det
> kunne være sjovt at udvide denne kreds....

Udover min liste, som du jo selv er på:
<http://www.ravnekrogen.dk/ichat/>
findes der f.eks. Jesper favorit kilde til uudtømmelige internationale
bekendtskaber:
<http://www.ichatfinder.com>

/Preben
--