Half-Life / CounterStrike - Problem med so~
Fra : Martin Bilgrav

Dato : 20-08-03 22:47

Hejsa

Har lige installed 100% clean.

Har problem i subj, når jeg trykker ESC får jeg bare ortskærm og kan ikke se
nogle ting overhovedet.

Jeg har GF4ti4600 dx9.0b og seneste Nvida driver (har samme problem med
andre versioner også)

Nogle ideer ?
Mvh
Martin

Fra : Brian Lund

Dato : 21-08-03 04:06

> [...]
se
> nogle ting overhovedet.
>

> Jeg har GF4ti4600 dx9.0b og seneste Nvida driver (har samme problem med

Du har vel husket at stille over på OpenGL? - For ellers burde DirectX være
underordnet ;)

Har dog ingen idé om hvad problemet er da jeg selv har et ATI kort, og jeg
har aldrig set fejlen :)

Brian

Fra : Martin Bilgrav

Dato : 21-08-03 21:36

"Brian Lund" <geronimo@-ABCDE-mobilixnet.dk> wrote in message

> Du har vel husket at stille over på OpenGL? - For ellers burde DirectX
være
> underordnet ;)

Problemet er kun under D3D.
Bruger jeg OpenGL er det helt ok.

Fra : Brian Lund

Dato : 21-08-03 23:56

> være
> >

> Problemet er kun under D3D.
> Bruger jeg OpenGL er det helt ok.

Så brug dog OpenGL, det er alligevel det de fleste folk bruger da det kører
bedre, og nogen har et problem med at mussen "lagger" under D3D, bla. mig.

Brian

Fra : Martin Bilgrav

Dato : 22-08-03 12:27

> [...]

kører
> bedre, og nogen har et problem med at mussen "lagger" under D3D, bla. mig.

Hejsa

Det er jo ikke en løsning på problemet, blot en workaround.
Jeg spiller mange forskellige spil, det er kun HL/CS der har dette problem
med D3D, så der må vel være en løsning på det.

Men jo, jeg bruger OpenGL indtil da.

Mvh
Martin Bilgrav

Fra : Ivan G

Dato : 21-08-03 08:06

Martin Bilgrav skrev:

> [...]
> nogle ting overhovedet.
>

> Jeg har GF4ti4600 dx9.0b og seneste Nvida driver (har samme problem med

Er det CS v. 1.6 du bruger? Jeg har oplevet det samme med den, men fandt
desværre aldrig noget løsning på det. Er nu tilbage ved 1.5 som kører
upåklageligt....

Ivan G

Fra : Martin Bilgrav

Dato : 21-08-03 21:37

"Ivan G" <nope@denfårduikke.dk> wrote in message

> Er det CS v. 1.6 du bruger? Jeg har oplevet det samme med den, men fandt
> desværre aldrig noget løsning på det. Er nu tilbage ved 1.5 som kører
> upåklageligt....

Vidste ikk der var en ver. 1.6
Den jeg har er 1.5 full mod'en oven på patched (ver 1.1.1.0) retail install
(org. pakke fra 1999 eller deromkring)

Mvh
Martin

Fra : Zalza