PDF problem!
Fra : Egon Olsen

Dato : 20-08-03 20:44

Når Adobe Distiller skal generere en .pdf får jeg denne fejl-log smidt i
hovedet:
DSC note: PostScript code in the prolog should be in the procset resources.
(null)
DSC note: Misplaced DSC comment. %%BeginProlog
DSC note: Misplaced DSC comment. %!PS-AdobeFont-1.0: Futura-Bold 001.001
DSC note: Misplaced DSC comment. %%CreationDate: Tue Jul 7 16:43:39 1987
DSC note: Misplaced DSC comment. %%VMusage: 1264 26869
DSC note: Misplaced DSC comment. %!PS-AdobeFont-1.0: Futura-Light 001.000
DSC note: Misplaced DSC comment. %%CreationDate: Tue Jul 7 12:19:51 1987
DSC note: Misplaced DSC comment. %%VMusage: 1264 25401
DSC note: Misplaced DSC comment. %!PS-AdobeFont-1.0: GillSans 001.002
DSC note: Misplaced DSC comment. %%CreationDate: Wed Sep 25 14:44:49 1991
DSC note: Misplaced DSC comment. %%VMusage: 24058 30950
DSC note: Misplaced DSC comment. %%DocumentProcSets: QuarkXPress_4.04 1.0 0
DSC note: Misplaced DSC comment. %%DocumentSuppliedProcSets:
QuarkXPress_4.04 1.0 0
DSC note: Procset resources are permitted only in the prolog.
%%BeginProcSet:
QuarkXPress_4.04 1.0 0
DSC note: Misplaced DSC comment. %%BeginSetup
DSC note: Misplaced DSC comment. %%EndSetup
DSC note: Missing float, using 0.0. %%BeginDocument:
H&Haps:Kundergavekartotek:5046 comlog fleet
broch:Produktion:Grafik:comloglogo_cmyk.eps
DSC note: Ignoring extraneous information. %%BeginDocument:
H&Haps:Kundergavekartotek:5046 comlog fleet
broch:Produktion:Grafik:comloglogo_cmyk.eps
DSC note: Missing %%BeginProlog comment. %%DocumentSuppliedResources:
procset
Altsys_header 4 0
DSC note: Misplaced DSC comment. %%DocumentSuppliedResources: procset
Altsys_header 4 0
DSC note: Misplaced DSC comment. %%DocumentProcessColors: Cyan Magenta
Yellow Black
DSC note: Misplaced DSC comment. %%EndComments
DSC note: 2 context-layers terminated prematurely. %%EndDocument
DSC note: Missing float, using 0.0. %%BeginDocument:
H&Haps:Kundergavekartotek:5099 Comlog ann. t-magasin:ikon_maut.eps
DSC note: Ignoring extraneous information. %%BeginDocument:
H&Haps:Kundergavekartotek:5099 Comlog ann. t-magasin:ikon_maut.eps
DSC note: Missing float, using 0.0. %%CMYKCustomColor:
DSC note: Missing float, using 0.0. %%CMYKCustomColor:
DSC note: Missing float, using 0.0. %%CMYKCustomColor:
DSC note: Missing float, using 0.0. %%CMYKCustomColor:
DSC note: Missing float, using 0.0. %%RGBCustomColor:
DSC note: Missing float, using 0.0. %%RGBCustomColor:
DSC note: Missing float, using 0.0. %%RGBCustomColor:
DSC note: Missing %%BeginProlog comment. %%BeginData: 2766 Hex Bytes
DSC note: Misplaced DSC comment. %%EndComments
DSC note: Misplaced DSC comment. %%BeginDefaults
DSC note: Misplaced DSC comment. %%EndDefaults
DSC note: Misplaced DSC comment. %%BeginProlog

Nogle af jer der kan oversætte til noget forståeligt?

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 20-08-03 21:16

Egon Olsen <egon@olsen.dk> wrote:

> Når Adobe Distiller skal generere en .pdf får jeg denne fejl-log smidt i
> hovedet:

[snip]

> Nogle af jer der kan oversætte til noget forståeligt?

Lige umiddelbart ser jeg ikke nogen kritiske fejl. Du får altså ikke en
PDF ud af det? Er det hele log'en du har her? Nogen gange dropper den at
skrive det hele, hvis der er for meget...

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Egon Olsen

Dato : 22-08-03 18:53

Tak for svaret! Fik ingen pdf men det skyldtes noget helt andet. Jeg troede
bare svaret lå i log'en.
Havd anbefaler i af pdf-versioner 1,2 - 1,3 - 1,4??
Hvad er standart og hvad er forskellen overhovedet?

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 22-08-03 22:08

> [...]

> bare svaret lå i log'en.
> Havd anbefaler i af pdf-versioner 1,2 - 1,3 - 1,4??
> Hvad er standart og hvad er forskellen overhovedet?

(svar helst under det du svarer på... på den måde kan vi bevare en vis
historik)

Til grafisk brug er PDF version 1.3 standard, altså den som blev
indtroduceret med Acrobat 4. Mange steder kan man godt modtage version
1.4, men da en af de væsentligste ændringer fra 1.3 til 1.4 er
transperens - og netop transperens giver store problemer - så er der
intet vundet ved at bruge 1.4.